Mä oon kateellinen ja katkera...

Ja mä myönnän sen :ashamed: !Mun lapsuus oli sitä mitä se oli...joskus ei ollut edes kunnolla ruokaa.Minä olin se joka huolehti äidistä(useimmiten umpihumalassa)...No mulla on nyt suunnattomasti alkanut jurppia se,että äiti ostaa vaikka kuun taivaalta mun velipuolelle(14.v)siis se saa ihan mitä se vaan keksii pyytää...nytkin on ostettu monen sadan stereot ym...kaikki mitä äiti suustaan suoltaa keskittyy häneen omaan itseensä :/ ei se paljon kysele miten mulla tai meillä menee...tää niin rasittaa mua...aivan liikaa...mitä mä teen? |O
 
BDT
Ei varmaan kannata tuolle velipuolelle katkera olla, materia nimittäin ei takaa hyvää elämää. Onkohan äitisi jo päässyt kuiville vai ihanko juomisen takia ostaa veljelle maallista mammonaa.
Mitä teet ? Jätä katkeruus ja unohda äitisi pinnallinen elämäntapa. Keskity omaan hyvinvointiisi ja ota opiksi äitisi virheistä.
 
itse tekisin noin
Ainakin sanot äidille suorat sanat, siis asialliseen sävyyn. Mutta hänen kuuluu saada tietää mitä pahaa on sinulle aiheuttanut.

Ja toinen on se ettet ikinä toista hänen virheitään vaan olet äideistä parhain.

Siinä ne kaksi asiaa, äidin kanssa asia päätöseen ja huonon äitiyden kehä umpeen.
 
Mun on monta kertaa pitänyt sanoa hänelle,kuinka mun lapsuus ei ollut lapsuutta...En mä voi sanoa...enkä tiedä miksi!! :( Mutta sanottakoon vielä,että siinä on sellanen ihminen joka vetää musta kaiken energian pois...se on niin negatiivinen ym...nykyään se ottaa ja voi olla jopa ottamattakin...mutta juo edelleen... :/ Enkä mä oikeesti tiiä mitä se yrittää korvata veljelle tuolla ostelulla??Jotain varmaan kuitenkin...omaa syyllisyyttähän ei voi vaimentaa...ehkä kuitenkin voi yrittää...
 
äiti
jouduin vastaavanlaisesta ym. käymään psykiatrilla. pitäis vaan olla pitämättä yhteyttä ja kieltäytyä kuuntelemasta kehuja muista ja äidin omia asioita sanomalla että mun ei tarvi kuunnella tota. äitis ei mihinkään muutu mutta sä voit oppia ajattelemaan että antaa paskan olla.
 
hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Ja mä myönnän sen :ashamed: !Mun lapsuus oli sitä mitä se oli...joskus ei ollut edes kunnolla ruokaa.Minä olin se joka huolehti äidistä(useimmiten umpihumalassa)...No mulla on nyt suunnattomasti alkanut jurppia se,että äiti ostaa vaikka kuun taivaalta mun velipuolelle(14.v)siis se saa ihan mitä se vaan keksii pyytää...nytkin on ostettu monen sadan stereot ym...kaikki mitä äiti suustaan suoltaa keskittyy häneen omaan itseensä :/ ei se paljon kysele miten mulla tai meillä menee...tää niin rasittaa mua...aivan liikaa...mitä mä teen? |O
mul vähä sama tilanne(ainoo et se oli isä mikä juovuksis ja äiti aina töis)...nyt ku mulla 2 lasta(4v ja 1v)ni ei kysele ikinä mitä kuuluu tmv ni päätimpä minä et perkele en pidä minäkää yhreyttä et katotaa kauan menee nyt menny vajaat 3kk!!ja jos äiti tän joskus erehty käymää ni tasan silt istumalt lähti ku veli soitti et tarvii jotai(yleensä ruokaa ja asuu avokkinsa kans ja ikääki vast 26v)vaikkei olis ollu ku meil 5min ni tasan lähti =(
 

Yhteistyössä