mä oon just se akka

ku vastaan kävelen niin katsot varmaan. :eek: just...vetää pinkki tai violetti huivi päässä meneen....
toisena päivänä voin kävellä tiikerihousut jalassa tai kirkuvan turkoosit pökät liehuten...
Kesällä stetsoni päässä toisinaan...

löytyykö muita "just" :eek: tyyppejä? :)

Mya
Mä olen se, jota katsotaan pitkään kun luullaan 16-vuotiaaksi äidiksi, vaikka oon jo 26... Ei mullekkaan kiitos tuulipukua!!! Haluan pitää tän rokkityylini, vaikka joudunkin syrjityksi äippäpiireissä

Muita JUST äitejä?varmaan kiehuttava tuo anoreksia-JUSTkin...
mä olen myös saanut kärsiä syrjinnästä äitipiireissä mut pikkuhiljaa kai huomattu et ai se onkin aivan normaali vaikka poikkean pukeutumisellaan toisinaan! :D ja just tuo meikkaushommakin :saint: :p :kieh: :D

Täällä kans JUSTse äiti jonka luullaan juovan joka viikonloppu ja JUSTse äiti joka on alaikäinen vieläpä.
Juuri koskaan mitään alkomaholia en nauti ja 24vuotias olen etten ihan alaikäinenkään enään.

Mie oon sit varmaan perheeni (tai vaikka vaan lasten) kanssa liikkuessani just se alistettu lastentekokone, jolla ei oo päätäntävaltaa oman ruumiinsa suhteen :ashamed:
(Vaikken kyl oo oikeesti, eikä tuo kirjoittamani tarkoita, että ajattelisin itse kenestäkään noin)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:51 Mya kirjoitti:
Mä olen se, jota katsotaan pitkään kun luullaan 16-vuotiaaksi äidiksi, vaikka oon jo 26... Ei mullekkaan kiitos tuulipukua!!! Haluan pitää tän rokkityylini, vaikka joudunkin syrjityksi äippäpiireissä
Tierän kuka oot!! :D

mä oon just se tyyppi, jonka aika menee suunnitellessa kuin vois olla mahdollisimman omaperäinen ja erottuva äippä. kuin vois näyttää mahdollisimman luovalta boheemilta. kuin keksis kersoilleen sellaset nimet et taatusti erottuis massasta. kuin onnistuis luomaan itselleen sellasen lifestylen et siit puhuttais.

hmmm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:
mä oon just se tyyppi, jonka aika menee suunnitellessa kuin vois olla mahdollisimman omaperäinen ja erottuva äippä. kuin vois näyttää mahdollisimman luovalta boheemilta. kuin keksis kersoilleen sellaset nimet et taatusti erottuis massasta. kuin onnistuis luomaan itselleen sellasen lifestylen et siit puhuttais.
:LOL: :LOL: :whistle:

Mya
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:30 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:51 Mya kirjoitti:
Tierän kuka oot!! :D
No sitt mäkin tiedän kuka sä oot...koska van yksi voi tietää kuka mä oon.......jee

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:38 hmmm kirjoitti:
\
Peesi. Ei vaan. Ei ole tarvetta erottua mitenkään huomiota herättävästi, vaikken tuulipukua omistakaan, taiteellinen ja boheemi koen joltakin osin olevani. Mun mielestä oma itsensä voi olla nousemalla mihinkään korokkeille. Haluan elää rauhassa elämääni. Useat tällaiset erikoisena itseään pitävät ovat todellisuudessa niin helkkarin typeriä päästään. Erikoisuutta voi osoittaa monella muullakin tapaa kuin pukeutumalla mauttomasti :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 07:37 Panthera leo kirjoitti:
mä oon just se joka saattaa kulkee ihmisten ilmoilla tukka p.askasena ja kulahtaneet verkkarit jalassa viis veisaten siitä mitä muut aattelee. :kieh:
Täällä toinen yhtä omituinen ja mulla saattaa olla vielä silloin asiaa kaupungille :D

ilveskissanminttu
\
Eli sä olet JUST se äiti jota riepoo kamalasti jos joku uskaltaa olla oma itsensä :xmas:

ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:44 MaRLaSingeR kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:38 hmmm kirjoitti:
\
Peesi. Ei vaan. Ei ole tarvetta erottua mitenkään huomiota herättävästi, vaikken tuulipukua omistakaan, taiteellinen ja boheemi koen joltakin osin olevani. Mun mielestä oma itsensä voi olla nousemalla mihinkään korokkeille. Haluan elää rauhassa elämääni. Useat tällaiset erikoisena itseään pitävät ovat todellisuudessa niin helkkarin typeriä päästään. Erikoisuutta voi osoittaa monella muullakin tapaa kuin pukeutumalla mauttomasti :D
Hupsista, tais käydä sulle pieni lipsahdus :whistle: Syyllistyit juuri itse sinne korokkeelle kapuamiseen....Miltäs tuntuu olla viisas mutta tavallinen? Vissiin sitten supertyylikkäältä. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kun painaa entteriä. Muuten saattaa antaa itsestään huvittavan kuvan näillä "totuuksillaan".
Onneksi mulla on oikeus tuntea fiksua ihmisiä jotaka uskaltavat näyttää sen persoonallisen sielunsa myös pukeutumisen avulla. Mikään eikä kukaan kasva tukahduttamalla. Mauttomuuskin on lähinnä katsojan silmissä :whistle:

Yhteistyössä