Tierän kuka oot!!Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:51 Mya kirjoitti:Mä olen se, jota katsotaan pitkään kun luullaan 16-vuotiaaksi äidiksi, vaikka oon jo 26... Ei mullekkaan kiitos tuulipukua!!! Haluan pitää tän rokkityylini, vaikka joudunkin syrjityksi äippäpiireissä
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:mä oon just se tyyppi, jonka aika menee suunnitellessa kuin vois olla mahdollisimman omaperäinen ja erottuva äippä. kuin vois näyttää mahdollisimman luovalta boheemilta. kuin keksis kersoilleen sellaset nimet et taatusti erottuis massasta. kuin onnistuis luomaan itselleen sellasen lifestylen et siit puhuttais.
Ookko 43v?Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:41 vili43 kirjoitti::wave:
En omista koretekseja, ekkoja, tuulipukua tai marimekon raitapaitaa.
Pukeudun kuten ei moni tän ikäinen varmaan, mut p askaaks noista...
No sitt mäkin tiedän kuka sä oot...koska van yksi voi tietää kuka mä oon.......jeeAlkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:30 vieras kirjoitti:\Tierän kuka oot!!Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:51 Mya kirjoitti:Mä olen se, jota katsotaan pitkään kun luullaan 16-vuotiaaksi äidiksi, vaikka oon jo 26... Ei mullekkaan kiitos tuulipukua!!! Haluan pitää tän rokkityylini, vaikka joudunkin syrjityksi äippäpiireissä
Peesi. Ei vaan. Ei ole tarvetta erottua mitenkään huomiota herättävästi, vaikken tuulipukua omistakaan, taiteellinen ja boheemi koen joltakin osin olevani. Mun mielestä oma itsensä voi olla nousemalla mihinkään korokkeille. Haluan elää rauhassa elämääni. Useat tällaiset erikoisena itseään pitävät ovat todellisuudessa niin helkkarin typeriä päästään. Erikoisuutta voi osoittaa monella muullakin tapaa kuin pukeutumalla mauttomastiAlkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:38 hmmm kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:mä oon just se tyyppi, jonka aika menee suunnitellessa kuin vois olla mahdollisimman omaperäinen ja erottuva äippä. kuin vois näyttää mahdollisimman luovalta boheemilta. kuin keksis kersoilleen sellaset nimet et taatusti erottuis massasta. kuin onnistuis luomaan itselleen sellasen lifestylen et siit puhuttais.
Täällä toinen yhtä omituinen ja mulla saattaa olla vielä silloin asiaa kaupungilleAlkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 07:37 Panthera leo kirjoitti:mä oon just se joka saattaa kulkee ihmisten ilmoilla tukka p.askasena ja kulahtaneet verkkarit jalassa viis veisaten siitä mitä muut aattelee. :kieh:
Eli sä olet JUST se äiti jota riepoo kamalasti jos joku uskaltaa olla oma itsensä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:mä oon just se tyyppi, jonka aika menee suunnitellessa kuin vois olla mahdollisimman omaperäinen ja erottuva äippä. kuin vois näyttää mahdollisimman luovalta boheemilta. kuin keksis kersoilleen sellaset nimet et taatusti erottuis massasta. kuin onnistuis luomaan itselleen sellasen lifestylen et siit puhuttais.
Hupsista, tais käydä sulle pieni lipsahdus Syyllistyit juuri itse sinne korokkeelle kapuamiseen....Miltäs tuntuu olla viisas mutta tavallinen? Vissiin sitten supertyylikkäältä. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kun painaa entteriä. Muuten saattaa antaa itsestään huvittavan kuvan näillä "totuuksillaan".Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:44 MaRLaSingeR kirjoitti:\Peesi. Ei vaan. Ei ole tarvetta erottua mitenkään huomiota herättävästi, vaikken tuulipukua omistakaan, taiteellinen ja boheemi koen joltakin osin olevani. Mun mielestä oma itsensä voi olla nousemalla mihinkään korokkeille. Haluan elää rauhassa elämääni. Useat tällaiset erikoisena itseään pitävät ovat todellisuudessa niin helkkarin typeriä päästään. Erikoisuutta voi osoittaa monella muullakin tapaa kuin pukeutumalla mauttomastiAlkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:38 hmmm kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:mä oon just se tyyppi, jonka aika menee suunnitellessa kuin vois olla mahdollisimman omaperäinen ja erottuva äippä. kuin vois näyttää mahdollisimman luovalta boheemilta. kuin keksis kersoilleen sellaset nimet et taatusti erottuis massasta. kuin onnistuis luomaan itselleen sellasen lifestylen et siit puhuttais.