Mä oon ihan rikkipoikkikatkitohjona

Menin sit tekemään heti oikeen vauhdilla ja kokonaisena treeni hullun työkaverin mulle laatiman kunto-ohjelman :eek:

Nyt musta tuntuu, et mä olen löytänyt ainakin 100 uutta lihasta mun kropasta, niitä nimittäin SÄRKEE |O

Se jätkä saa luvan tarjota mulle huomenna suklaata, kun teki tollasen rääkin mulle B)

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Cool :D

Kipu on merkki siitä että oot tehnyt jotain hyvää kropalles. Arvaa oonko kateellinen kun en tänään päässyt mihinkään ja sä täällä hehkutat :kieh:
En mäkään päässyt omaa olkkaria kauemmas. Täälä kun menee toinen sali kiinni seittemältä ja toinen puol kasilta, niin niihin ei hirveesti ehdi lähtee. Joten vedin sit kotosalla Crosstrainerilla ku heikkopää, sitten painojen kans heilumista suuntaan jos toiseen, askelkyykkyä jne. Ja ky poijat tuli hiki :eek:

Mä sain tänään uuden saliohjelman, eikä se sisällä yhtään salilaitevemputinta. Tein sen osin läpi ja tuntu että jalat ja kädet tutisi jo siitä... En malta odottaa että pääsen tekemään koko ohjelman läpi kunnolla, mahtaa olla heiveröinen olo sen jälkeen :p :D

Kyllähän toi ihan hyvää tekee ja kivaakin on. Tuntuu vaan et se tyyppi, joka teki ton ohjelman mulle teki vähän liiankin rankan treenin. Se käy ite 5 kertaa viikos salilla 3 tuntia kerrallaan, joten ei välttämättä osaa tehdä tarpeeks löysää treeniä tällaselle taikinapallolle :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Vieläkin sattuu :eek:
eikö edes se suklaa lievittänyt kipua? ;)
Ei :'(

Mun pitää vaati jotain hyvitystä heti kun se mun kunto-ohjelman laatinut jätkä tulee töihin :D
ja mä oon luullu että suklaa on "kipulääkettä" höh!

mikäs olis kunnollinen korvaus aiheutetusta kivusta ja särystä??

Säästä kuule vaan sitä suklaata huomiselle, sitten vasta sattuukin :whistle:
Siitä sitten alkaa ura aueta.
Mun entinen ukkeli, joka myöskin treenasi päivittäin ja paljon, vei mut salille, sanoi vielä että tehdään semmoinen koko kroppa kipeeksi treeni, ajattelin että joo, joo, ei mulla ole paikat huonossa kunnossa voi kuttu kun olin kipeä parin päivän päästä, en edes päässyt rappuja alas, saatika ylös, tuolille piti pudottautua istumaan ja lattian kautta ylös siitä :headwall:
Oli näköjään mullakin semmoisia lihaksia mistä en mitään tiennytkään, vaikka liikuin itsekkin tosi paljon. Oli vaan tuo sali ihan eri meininkiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Säästä kuule vaan sitä suklaata huomiselle, sitten vasta sattuukin :whistle:
Siitä sitten alkaa ura aueta.
Mun entinen ukkeli, joka myöskin treenasi päivittäin ja paljon, vei mut salille, sanoi vielä että tehdään semmoinen koko kroppa kipeeksi treeni, ajattelin että joo, joo, ei mulla ole paikat huonossa kunnossa voi kuttu kun olin kipeä parin päivän päästä, en edes päässyt rappuja alas, saatika ylös, tuolille piti pudottautua istumaan ja lattian kautta ylös siitä :headwall:
Oli näköjään mullakin semmoisia lihaksia mistä en mitään tiennytkään, vaikka liikuin itsekkin tosi paljon. Oli vaan tuo sali ihan eri meininkiä :(
Ei vissiin pitäs antaa tollasten himo treenajien huudattaa itteensä... :xmas:

Yhteistyössä