Mä oon huomannut, ettei tänne kannata kirjoittaa yhtään mitään!

• Viestiketjun aloittaja paha mieli vaan
  • Ensimmäinen viesti
paha mieli vaan
Tästäkin viestistä tulee varmasti vaan tappeluketju ja mulle paha mieli. Kirjoittipa mitä tahansa joku osaa varmasti kääntää asian päinvastaiseksi ja kaikki vaan arvostelee asiaa olipa kyse mistä tahansa. Jos kirjoitan "hauki on kala" niin tulee varmasti vastauksena "ootko varma?", "eikä oo ku lintu", "oot tyhmä" jne. :( Tiedän ettei pitäs ottaa itseensä mutta minkäs teet. Haukkukaa nyt oikein kunnolla sitten!

Mä en kans tajua miten joillakin riittää aika ja mielenkiinto jne. vääntää vaik siihen tapaan kuin tuossa tatska-ketjun loppupuolella...

Tääl on nykyään muutama elämäntapavänkääjä, jotka pilaa ketjun kuin ketjun... |O

jojo
Kyllä täällä mukaviakin on, sitä vaan on opittava jättämään haukkujat omaan arvoonsa. Ottaahan turha vänkääminen päähän, mutta tähän asti on maksanut vaivan palstailla, aina joukossa niitä helmiäkin on. Rutistus ap:lle!

kisu
jos sanon että ostan s-markeista puvun niin tulee että ootko tyhmä, ei sillä mitään tee, osta reima! tai jos: 8v saa toppahaalrin: ei se sitä pidä kuitenkaan ja "ei lassieta"! tai jos "missä käytätte tintun pepsumekkoa niin tulee.: onnea vaan sulle jos sun 8-vuotiaasi ne päälleen suostuu laittaa.

Rosa
Niinpä niin... :( Tänne kirjoittelee niiiiiin monenlaiset ihmiset ja joukossa on näitä joiden suuri ilo ja nautinto on kirjoitella jokaiselle jotain ylimielistä/loukkaavaa. Se täytyy vain hyväksyä että on ihmisiä laidasta laitaan ja koittaa sivuuttaa nuo typerät ilkeilyt. Keskittyä niihin fiksuihin ja asiallisiin kommentteihin, joita kuitenkin on enemmistö. :)

Tosi tarkkana saa kyllä olla, miten asiat muotoilee. Jos vaan jostain lauseesta voi jollakin tapaa joku vetää herneen nenään, niin varmasti näin käy! Ja sitten pääasia unohtuu... Tietääkö joku sellaista keskustelupalstaa, jossa voisi asiallisesti keskustella? Vinkkejä otetaan vastaan!

kokla
Minä olen pari kertaa kirjoittanut mieltä vaivaavista asioista viime aikoina. Musta on hyvä, että vastauksia tulee laidasta laitaan ja havahtuu, että oikeesti jotkut ajattelee asioista ihan sairaalla tavalla tai eivät yksinkertaisesti ymmärrä aloitusta ja vääntävät sen ihan muuksi kuin se alunperin oli. Toisaalta olen saanut hyviäkin vastauksia ja ajatuksia. Sillä tavallahan se ihmiselämässäkin, ei konsesusta mistään löydä. Ja sitten ajattelen niistä tuomitsevista kommenteista, että ok, joku voi noinkin ajatella. Mutta ajatelkaa, jos ihmiset oikeassa tosi elämässä päästelisivät samaan tyyliin kommentteja asioista kuin täällä....

hmmt
Alkuperäinen kirjoittaja paha mieli vaan:
Tästäkin viestistä tulee varmasti vaan tappeluketju ja mulle paha mieli. Kirjoittipa mitä tahansa joku osaa varmasti kääntää asian päinvastaiseksi ja kaikki vaan arvostelee asiaa olipa kyse mistä tahansa. Jos kirjoitan "hauki on kala" niin tulee varmasti vastauksena "ootko varma?", "eikä oo ku lintu", "oot tyhmä" jne. :( Tiedän ettei pitäs ottaa itseensä mutta minkäs teet. Haukkukaa nyt oikein kunnolla sitten!
Harmillisen usein täällä on "aikuisia-ihmisiä", joita en ole koskaan kuvitellut olevan. Sellaisia jotka eivät osaa käyttäytyä kuten asiallisten ja järkevien aikuisten ihmisten tulisi. Viimeistään käytöstavat häviävät sellaisissa tilanteissa kun toinen on omaa mieltään, vastakkaista kuin hän. On niin helppo letkauttaa että toinen on tyhmä, tympeä jne.

Onneksi voin kohauttaa olkapäitäni kun sellaisia ihmisiä kohtaan täällä. Olkoot moukkia, toivottavasti kasvattavat lapsiaa kuitenkin paremmin kuin käyttäytyvät täällä... muuten säälin heidän lapsia kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mä en kans tajua miten joillakin riittää aika ja mielenkiinto jne. vääntää vaik siihen tapaan kuin tuossa tatska-ketjun loppupuolella...

Tääl on nykyään muutama elämäntapavänkääjä, jotka pilaa ketjun kuin ketjun... |O
muutama? täällä on niitä pilvin pimein. mietin vaan että mahtaa kanssaeläjillä vituttaa elää semmosten jankkaajien kanssa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hmmt:
Alkuperäinen kirjoittaja paha mieli vaan:
Harmillisen usein täällä on "aikuisia-ihmisiä", joita en ole koskaan kuvitellut olevan. Sellaisia jotka eivät osaa käyttäytyä kuten asiallisten ja järkevien aikuisten ihmisten tulisi. Viimeistään käytöstavat häviävät sellaisissa tilanteissa kun toinen on omaa mieltään, vastakkaista kuin hän. On niin helppo letkauttaa että toinen on tyhmä, tympeä jne.

Onneksi voin kohauttaa olkapäitäni kun sellaisia ihmisiä kohtaan täällä. Olkoot moukkia, toivottavasti kasvattavat lapsiaa kuitenkin paremmin kuin käyttäytyvät täällä... muuten säälin heidän lapsia kovasti.
boldattuun :flower: :flower:

ja jälkimmäiseen että: tuskin osaavat kasvattaa muksujaan toisenlaisiksi. sitä ei huomaakkaan miten ne omat piirteet on niin automaattisia että ne tarttuu vaikka kuinka itteensä monitorois. ja tuleehan osa niistä jo geeneissäkin =)

ja huom. en oo sitte lueskellu mitään niistä ketjuista joihin tässä ketjussa viittaatte, tuo on vaan ns. yleishuomio.

Vänkäämisessä on oma viehätyksensä, varsinkin jos sillä tavalla ikään kuin onnistuu ryöstämään ketjun itselleen. Tässä ketjussa se ei onnistuisi, sillä vänkäämällä ei saisi väännettyä aihetta pois raiteiltaan vaan pelkästään vahvistettua sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

muutama? täällä on niitä pilvin pimein. mietin vaan että mahtaa kanssaeläjillä vituttaa elää semmosten jankkaajien kanssa :headwall:
Mä taas luulen että eräs jankkaaja harrastaa täällä sitä, koska on kotona niin tossun alla ja hiiren hiljaa :whistle:

Yhteistyössä