Mä oon 22 ja seksikumppaneita vaan 8!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Meinaan vaan, että ois se hurja nuoruus voinu jatkuakin ja elämäni vois olla nyt kiinnostavaa ja kokemusrikasta...
Tuntuu, että se on joku muoti-ilmiö. Että niin kuuluu tehdä: haalia seksikokemuksia sen minkä ehtii ja vakiintua EHKÄ vasta kolmikymppisenä tai jopa myöhemmin.

joo
No miks niitä enemmän pitäisi olla? Pakko nimettäin sanoa, että parisuhteessa seksi on paljon parempaa kuin irtosuhteissa. Ihan sama vaikka ois vakkarisuhde tämä pano. Ei se ole mitenkään samanlaista. Parisuhteissa on se luottamus ja muu, ainakin minun tapauksessani..ja tämähän tutkitusti lisää orgasmin saantia ja muuta. Eli ei sitä seksiä voi ees verrata keskenään, parisuhteessa se on niin paljon parempaa.

Eli en kyl murehtis tosta kumppanimäärästä, etköhän ole jo siinä nähnyt kaiken mitä tarttee.

No tää voi sit kait kuulostaa kanssa oudolta mut minäpä en ole laskenut montako kumppania on ollut =)
Luku on alle 10, mutta en enää välitä muistella nuoruudessa tehtyjä typeryyksiä, joten en ole laskenut tarkkaa määrä. Vanhemmiten se muistikin alkaa mennä... :LOL:

Kyllä miä kerkesin hommata paljon seksikokemuksia, vaikka seurustelin 15-22 vuotiaana
Pisin aika muutenkin on tainut olla puoli vuotta, että olen ollut sinkku
Mikäs siinä, jos "tykkää" yhden illan jutuista ;)

Ikää nyt 29 ja kumppaneita 30
Vaikka nytkin oon seurustellut jo neljä vuotta

Yhteistyössä