Mä olen nyt varmaan aivan teini, mutta meinaan lakata kynteni...

Mun on tehnyt monta kertaa mieli lakata kynnet mustaksi mutta kun mä en jaksa :snotty:

Pitäs opetella tekemään vähän parempaa jälkeä niin vois lakata ja sen jälkeen mennä julkiselle paikalla :D

Ja onnea valmistumisen johdosta :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mun on tehnyt monta kertaa mieli lakata kynnet mustaksi mutta kun mä en jaksa :snotty:

Pitäs opetella tekemään vähän parempaa jälkeä niin vois lakata ja sen jälkeen mennä julkiselle paikalla :D

Ja onnea valmistumisen johdosta :flower:
Kiitos. =)

Pumpulipuikkoon kynsilakanpoistoainetta ja sillä on aika kätevä putsata ylimenneet. :whistle: :D
 
Joskus parturikampaajakoulussa lakattiin kynsiä oikeaoppisesti ja siistiä jälkeä tuli sen jälkeen itsellekin. :) Tosin en jaksa harrastaa enää kynsien lakkaamista. Muutenkin, kynteni ovat sellaiset nysät ettei näytä kovin hyvältä lakka niissä. :ashamed: En kyllä viihdy edes kovin pitkissä kynsissä kun teen niin paljon kaikkea pikkutarkkaa missä pitemmät kynnet häiritsevät.

Mutta ei yhtään teinit mustat kynnet jos puku on tyylikäs!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsCabDriver:
Musta lakka on aina ihan hyvä juttu jos se on siististi tehty eikä liian pitkissä kynsissä (eikä lyhyissä ). =)
Mikäs on sitten virallisesti liika pitkä kynsi? :eek:
En oo ihan varma ;) , mut tää on minusta sopivan mittainen.
http://farm4.static.flickr.com/3077/2442329234_d0fd30a440.jpg?v=0

siis mustalle. Luonnollisesti joustovaralla... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsCabDriver:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsCabDriver:
Musta lakka on aina ihan hyvä juttu jos se on siististi tehty eikä liian pitkissä kynsissä (eikä lyhyissä ). =)
Mikäs on sitten virallisesti liika pitkä kynsi? :eek:
En oo ihan varma ;) , mut tää on minusta sopivan mittainen.
http://farm4.static.flickr.com/3077/2442329234_d0fd30a440.jpg?v=0

siis mustalle. Luonnollisesti joustovaralla... :D
No mun kynnet on suurinpiirtein tuon pituuset. :D Meinaan muuten moukkana jättää sukkikset pois ja näinollen palstan mukaan pilaan varmaan juhlat. :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä