Mä olen niin monta kertaa auttanut teitä että nyt kyllä vuorostanne jeesaatte mua! 2V synttärit

Rutku harmaana
kinkku- ja tonnikalakierteitä, karjalanpiirakoita ja höysteitä niille, kääretorttua, mokkapaloja, pätkismuffinseja, tiikerikakkua, keksejä, marmelaadeja. siinäpä meijän synttäri tarjoomiset. jos voileipäkakkua oon jaksanu vääntää ni noi muut suolaset oon jättäny pois.

Onko Muumien tarkoitus olla jonkinlaisena teemana?
Jos, niin esim. muumiaiheiset paperimukit- ja lautaset lapsille, (kertakäyttö)pöytäliina, ilmapalloja jne. tekee jo sitä tunnelmaa. Ja tarjottavaksi Muumi-keksejä.

2 v on kyllä kova muumifani :)

Nuo muffinssit vois kyllä olla vaihteeksi hyviä- suklaakuorrutteella niin luulis kelpaavan nirsommillekin!

Raaskisinkohan mä noita kertakäyttöjuttuja..... ainakin lapsille kyllä vois.

Muumiaiheisia piparimuottejahan löytyy kaupasta, jos haluat itse leipoa keksejä. Ja jotain mehujää-muotteja yms. myös. Yksillä Hello Kitty synttäreillä oli laitettu koristeluksi seinä- ja ikkunatarroja samalla aiheella, oli kivan näköisiä

öööö
Meillä oli just 2vee synttärit. Tarjolla oli täytekakku (täytteenä aprikoosisosetta ja karkkirahkaa), Daim-piiras (itsetehty), vaniljapullia, voileipäkakku, jauhelihahyrriä ja tonnikala-rieskarullia. Niin ja lapsille muumikeksejä.

Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Meillä oli just 2vee synttärit. Tarjolla oli täytekakku (täytteenä aprikoosisosetta ja karkkirahkaa), Daim-piiras (itsetehty), vaniljapullia, voileipäkakku, jauhelihahyrriä ja tonnikala-rieskarullia. Niin ja lapsille muumikeksejä.
Saiskos tuohon piiraaseen ohjeen?

Yhteistyössä