Mä olen niin innoissani!!!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Löysin poikien huoneeseen ihanaa limenvihreetä tapettia ja maksokin vaan 6e rulla :) Oli ihan pakko heti tänään laittaa jo eka rulla seinään, minäkö malttamaton :D Mitenköhän saan näppini pidettyä niist erossa huomenna sen aikaa kun mies on töissä hmmm... ;D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Löysin poikien huoneeseen ihanaa limenvihreetä tapettia ja maksokin vaan 6e rulla :) Oli ihan pakko heti tänään laittaa jo eka rulla seinään, minäkö malttamaton :D Mitenköhän saan näppini pidettyä niist erossa huomenna sen aikaa kun mies on töissä hmmm... ;D
"Naisista 70% ei malttaisi odottaa", vai miten se Seppälän slogan kuuluikaan? :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Naisista 70% ei malttaisi odottaa", vai miten se Seppälän slogan kuuluikaan? :D
Aivan :D Sormet syyhyäää :p

Ja mä olen innoissani lasten uudesta vaatekaapista! Krooninen tilapula, ja lasten vaatteet olleet pienissä lipastoissa, joihin ei edes kaikki vaatteet mahtuneet. Pitihän se kaappi tänä iltana vielä koota, ja laittaa vaatteet sinne... Ja lapset eivät päässeet normaaliin aikaan edes nukkumaan tän takia!

No, tyttö oli myös ihan onnellinen uudesta vaatekaapista, kun sai sinne ripustaa omat mekkonsa hengareille...

Yhteistyössä