liki julkkis
Ostin tänään haalarin, jota Salkkarien Maija (vai mikä se vauva onkaan) on käyttänyt kuvauksissa. Meillä on siis julkkishaalari, sellainen tv:stä tuttu
Kymppiuutisten Pirjo Nuotiota veikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no mä oon ns,julkkis mut en kerro kuka!ellei joku sit arvaa mun jutuista...
hehAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kymppiuutisten Pirjo Nuotiota veikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no mä oon ns,julkkis mut en kerro kuka!ellei joku sit arvaa mun jutuista...
Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:no mä oon ns,julkkis mut en kerro kuka!ellei joku sit arvaa mun jutuista...
Alkuperäinen kirjoittaja liki julkkis:Ostin tänään haalarin, jota Salkkarien Maija (vai mikä se vauva onkaan) on käyttänyt kuvauksissa. Meillä on siis julkkishaalari, sellainen tv:stä tuttu
Ootko sä väsynyt, vai onko sulla vaan turhan hyvä huumorintaju?Alkuperäinen kirjoittaja mä oonkin:Alkuperäinen kirjoittaja liki julkkis:Ostin tänään haalarin, jota Salkkarien Maija (vai mikä se vauva onkaan) on käyttänyt kuvauksissa. Meillä on siis julkkishaalari, sellainen tv:stä tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:öö tota oon 24v..blondi(yleensä ollu)..lapsiani+miestä ei oo ikinä julkisuudessa ollu..kova oon laulamaan ja sinkkuna mut on ihan esitelty julkisuudessa(mun mieheni tahdosta).oma bändi on..oliskos tässä tarpeeksi?
Minkä tyylisestä musiikista on kyse?Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:öö tota oon 24v..blondi(yleensä ollu)..lapsiani+miestä ei oo ikinä julkisuudessa ollu..kova oon laulamaan ja sinkkuna mut on ihan esitelty julkisuudessa(mun mieheni tahdosta).oma bändi on..oliskos tässä tarpeeksi?
laita yv.tä..Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:öö tota oon 24v..blondi(yleensä ollu)..lapsiani+miestä ei oo ikinä julkisuudessa ollu..kova oon laulamaan ja sinkkuna mut on ihan esitelty julkisuudessa(mun mieheni tahdosta).oma bändi on..oliskos tässä tarpeeksi?
jatketaan yv kautta
lähellä ollaan,mut tuli maikkarilta..Alkuperäinen kirjoittaja mindy:Liittyykö toi tv-sarja musiikkiin? Siis oliko joku laulukilpailu, tms?
Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:lähellä ollaan,mut tuli maikkarilta..Alkuperäinen kirjoittaja mindy:Liittyykö toi tv-sarja musiikkiin? Siis oliko joku laulukilpailu, tms?
ja täs vinkki mun suustani:
"Okei, siistii! Silloin kun mä olin skidi, me asuttiin Jenkeissä, Chicagossa ja Atlantassa.