Mä olen lihonut +10kg ruisleivällä ja kaurapuurolla

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Kuukaudessa.

Lähtöpaino 55kg ja nyt 65kg.
Pääravinto ollut juurikin ruisleipä ja kaurapuuro.

Kokeilin miten käy, ja arvatkaa vaan laihdutanko näitä kiloja noiden ko. tuotteitten avulla pois, vaikka niitä niin suositellaan!

Ap
Samaa ihmettelin myös minä, mutta toisaalta kun kokeiluun ryhdyin niin arvelin että jotenkin näin tässä käy. Mutta siis kymmenen kiloa on todellinen yllätys, ajattelin että pari kiloa tulee lisää.

Olen elänyt muutoin ihan normaalisti, mutta muuttanut ruokailutottumuksia siten, että pääravintona päivittäin ollut ruisleipä ja kaurapuuro lähes kokonaan, eli nälän olen saanut niillä lähtemään. Voita ja sokeria olen sekoittanut puuroon toisinaan. Mutta voiko sekään niin paljoa vaikuttaa. :/

Joo
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Halusit sit keksiä tommosen tarinan todistaakses että hiilarit on saatanasta?

Lihoohan sitä vaikka porkkanalla jos syö riittävästi kaloreita päivässä.
Nehän on nimenomaan stanasta. :D
On ne saatanasta, mutta silti saa aika perkeleesti kaurapuuroa vetää ennen kun sillä kerää yli kaksi kiloa viikossa.

vieras
No 1 lautasessa kaurapuuroa on 120 kaloria ja yhdessä ruisleivässä 70 kaloria, ilman lisäkkkeitä. Kait niitäkin voi syödä liikaa.. itse en pystyis syödä 20 lautasta kaurapuuroa päivässä..

kuugelikuu
no nuilla eväillähän sitä vanhoissa mustavalko elokuvissakin jaksoi painaa savottareissuissa raavaat miehet ja olivat niinkuin hunksien kropalla varustettuja.
että kai nyt jos makaa sohvalla ja näprää tietokonetta nii saattaa tarttua jotain kroppaankin.

"Anne"
No 1 lautasessa kaurapuuroa on 120 kaloria ja yhdessä ruisleivässä 70 kaloria, ilman lisäkkkeitä. Kait niitäkin voi syödä liikaa.. itse en pystyis syödä 20 lautasta kaurapuuroa päivässä..
Ei tarvis ku 5kertaa päivässä syödä lautasellinen puuroa ja ruisleipä, molemmat voilla ja leivälle pari siivua juustoa niin lihoisin.
Laskin että jos söisin suositellut 8palaa leipää päivässä, voilla toki, todennäköisesti myös pari siivua juusto tai edes siivu, niin siinä menisi puolet päivän kaloreista. Siihen vielä päälle parit ruuat, aamupalapuuro..ei hyvin kävisi.

Yhteistyössä