riippuu siitä kuka on se ihastumisen kohde.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Eikös se ole posiitivista? Vaiko eikö? Ihastuminen tunteena on ainakin aika ihastuttavakin. =)
Ei vaan mieheen.Alkuperäinen kirjoittaja Sisäpiirin tietoa:ap. on ihastunut tietysti suklssleivokseen.
Typerää se on.Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Ihastuminenhan on hauskaa![]()
En mä ole sen naismakua miellyttävä eikä muutenkaan voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks se ei vois tuntea samoin? =)
Höh..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En mä ole sen naismakua miellyttävä eikä muutenkaan voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks se ei vois tuntea samoin? =)
Mistä tiedät että et ole hänen naismakuaan? Onko mies ehkä varattu, tuosta lopusta vain tuli sellainen mieleen?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En mä ole sen naismakua miellyttävä eikä muutenkaan voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks se ei vois tuntea samoin? =)
Ei ole varattu.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mistä tiedät että et ole hänen naismakuaan? Onko mies ehkä varattu, tuosta lopusta vain tuli sellainen mieleen?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En mä ole sen naismakua miellyttävä eikä muutenkaan voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks se ei vois tuntea samoin? =)![]()
Mä olen kirjoittanut hyvinkin selvällä suomenkielellä, että en nyt halua mitään parisuhdetta. Jos oikia tulee vastaan, niin se tulee. Missään mä en ole kirjoittanut etten ikinä halua parisuhdetta.Alkuperäinen kirjoittaja sini:Joo jäitä hattuun vaan. Sähän et yksinkertaisesti halua mitään miestä.
Hölömö. Älä käytä energiaas meihin miehiin. Me ollaan kuspäitä kaikki järjestään. Ihastu naiseen. Ne osaa nykyään sekä miesten että naisten hommat.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen kirjoittanut hyvinkin selvällä suomenkielellä, että en nyt halua mitään parisuhdetta. Jos oikia tulee vastaan, niin se tulee. Missään mä en ole kirjoittanut etten ikinä halua parisuhdetta.Alkuperäinen kirjoittaja sini:Joo jäitä hattuun vaan. Sähän et yksinkertaisesti halua mitään miestä.![]()
Mutta silti; hmph.
Mutta kun mä olen hetero.Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Hölömö. Älä käytä energiaas meihin miehiin. Me ollaan kuspäitä kaikki järjestään. Ihastu naiseen. Ne osaa nykyään sekä miesten että naisten hommat.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen kirjoittanut hyvinkin selvällä suomenkielellä, että en nyt halua mitään parisuhdetta. Jos oikia tulee vastaan, niin se tulee. Missään mä en ole kirjoittanut etten ikinä halua parisuhdetta.Alkuperäinen kirjoittaja sini:Joo jäitä hattuun vaan. Sähän et yksinkertaisesti halua mitään miestä.![]()
Mutta silti; hmph.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel