Mä olen ihastunut

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miks se ei vois tuntea samoin? =)
En mä ole sen naismakua miellyttävä eikä muutenkaan voi olla.
Mistä tiedät että et ole hänen naismakuaan? Onko mies ehkä varattu, tuosta lopusta vain tuli sellainen mieleen?;)
Ei ole varattu.

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Joo jäitä hattuun vaan. Sähän et yksinkertaisesti halua mitään miestä.
Mä olen kirjoittanut hyvinkin selvällä suomenkielellä, että en nyt halua mitään parisuhdetta. Jos oikia tulee vastaan, niin se tulee. Missään mä en ole kirjoittanut etten ikinä halua parisuhdetta. :whistle:

Mutta silti; hmph.

Mä olen kirjoittanut hyvinkin selvällä suomenkielellä, että en nyt halua mitään parisuhdetta. Jos oikia tulee vastaan, niin se tulee. Missään mä en ole kirjoittanut etten ikinä halua parisuhdetta. :whistle:

Mutta silti; hmph.
Hölömö. Älä käytä energiaas meihin miehiin. Me ollaan kuspäitä kaikki järjestään. Ihastu naiseen. Ne osaa nykyään sekä miesten että naisten hommat. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:

Mutta silti; hmph.
Hölömö. Älä käytä energiaas meihin miehiin. Me ollaan kuspäitä kaikki järjestään. Ihastu naiseen. Ne osaa nykyään sekä miesten että naisten hommat. :)
Mutta kun mä olen hetero. :D

Yhteistyössä