Mä olen ihan luuseri ja säälittävä tapaus,lynkaatte varmaan mut tai ainakin haukutte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälittävä tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säälittävä tapaus

Vieras
menin sitten ja kirjoitin exän autoon yhden haukkumanimen kun siitä niin sopivasti ohi menin ja auto oli paskanen niin raapustin sormellani siihen paskaan pienen tekstin.

Joo tiedän,olin ihan naurettavan lapsellinen mutta en voinut vastustaa kiusausta.

[QUOTE="vieras";24825021]No säälittävä olet vasta siinä tapauksessa, jos eksäsi naapuri tai työkaveri kertoo eksälle, että entinen muijasi kävi kirjoittamassa jotakin autoosi.[/QUOTE]

No kukaan ei nähnyt ja kukaan ei ees tunne mua niistä sen työkavereista tai muistakaan.Kadutti ehkä pienen verran ja jos se näkee sen niin arvaahan se et mä olen ollu asialla.

[QUOTE="vieras";24825058]No ei arvaa, ellei ole sinun käsialaasi. Kyllä noita muutenkin näkee. Unohda koko juttu.[/QUOTE]

No en mä mitään siinä ruvennut käsialaa muuttelee kun nopsasti 4-kirjaimisen sanan siihen raapustin mut kai se nyt arvaa et olin minä tunnistaa käsialan tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja säälittävä tapaus;24825082:
No en mä mitään siinä ruvennut käsialaa muuttelee kun nopsasti 4-kirjaimisen sanan siihen raapustin mut kai se nyt arvaa et olin minä tunnistaa käsialan tai ei.

Homo? :D

[QUOTE="vieras";24825072]Voi perse. Missä on sun ylpeytes???[/QUOTE]

Sans se! kadutti kyllä heti mutten voinut enää sotkea sitä kun joku olis voinu just tulla siihen ja ihmetelly mitä mä siinä auton vieres häärin. Ja mun kun piti olla meistä se fiksumpi täs erossa kun mies ei todellakaan ollu..Mut enpä ole minäkään nyt yhtään parempi:(

Eihän tuosta mitään peruuttamattomia seurauksia jäänyt. Eri asia jos olisit tosiaan avaimella raaputtanut maaliin tai jotain. Kerrankos sitä ihmistä harmittaa, älä nyt ota noin tosissasi. :)

mitäs jos kumminkin yrittäisit päästä eksästä ylitse. Jos olet itsekkin sitä mieltä että eksä arvaa sinun olevan tämän takana, halusit nähtävästi jotenkin kiinnittää hänen huomionsa. Jos haluat palata eksäsi kanssa yhteen otapa ihan aikuismaisesti yhteyttä. Jos eksä on mulkvisti niin wtf? Miksi menit kirjoittamaan??

Ihme tosikkoja täällä, ketä se nyt haittaa jos tuollaisen merkin itsestään jättää. Mitäs pitää autonsa niin paskaisena. Mun mielestä tuo kertoo hyvästä tilannetajusta, joku toinen olisi alkanut tuossa kohti vollottaa ja soittaisi eksälle dramaattisesti. Nyt on kosto tehty ja eiku etiäpäin!

mitäs jos kumminkin yrittäisit päästä eksästä ylitse. Jos olet itsekkin sitä mieltä että eksä arvaa sinun olevan tämän takana, halusit nähtävästi jotenkin kiinnittää hänen huomionsa. Jos haluat palata eksäsi kanssa yhteen otapa ihan aikuismaisesti yhteyttä. Jos eksä on mulkvisti niin wtf? Miksi menit kirjoittamaan??

En halua sitä todellakaan takasin enkä mä ees (ainakaan tietoisesti) ajatellu et haluisin muka jotenkin kiinnittää sen huomion. En tiedä miksi kirjoitin...ehkä siksi et tuli tilaisuus ja muutenkin sen käytös vituttanu.

Alkuperäinen kirjoittaja säälittävä tapaus;24825201:
En halua sitä todellakaan takasin enkä mä ees (ainakaan tietoisesti) ajatellu et haluisin muka jotenkin kiinnittää sen huomion. En tiedä miksi kirjoitin...ehkä siksi et tuli tilaisuus ja muutenkin sen käytös vituttanu.

Joo, sattuuhan näitä virhearviointeja kaikille. Katse tulevaisuuteen vaan:)!

Ihme tosikkoja täällä, ketä se nyt haittaa jos tuollaisen merkin itsestään jättää. Mitäs pitää autonsa niin paskaisena. Mun mielestä tuo kertoo hyvästä tilannetajusta, joku toinen olisi alkanut tuossa kohti vollottaa ja soittaisi eksälle dramaattisesti. Nyt on kosto tehty ja eiku etiäpäin!

Ja sen auto ei ikinä ollu paskanen kun oltiin yhessä,nyt on.Vaikka en mä sitä pessy ku pari kolme kertaa mut aina oli siisti niin sisältä ku ulkoa ja nyt on likanen ulkoa ja sisältä. Mutta joo nyt saa sitten olla,ehkä tää sitten kuului mun toipumisprosessiin:) Ja vaikka arvais et olen minä ollu asialla ni siinäpähän arvaa!

Yhteistyössä