Mä olen aina valinnut väärin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se nyt on pitkä tarina. Kaikkia virheitä ei voi korjata. Ei olisi pitänyt aikanaan tutustua ekaan mieheeni eikä synnyttää raiskauksesta alkunsa saanutta lasta. Mutta joo, eteenpäin on mentävä ja vanhat jutut unohdettava.
Ehkä ihan kaikkea ei kannata netissä kertoa. On pienen pieni mahdollisuus, että se sun adoptioon antamasi lapsi lukee joskus tätä palstaa. Tai hänen äitinsä.
 
vierailija
Mistä ihmeen perheestä sitten puhut? Uskon lahkosta?
Siitä utopiaperheestä, jossa on romantiikkaa, rahaa, kaikki toiveet toteutuvat, olen kaunis, menestyvä itsenäinen uranainen, maailmaa matkustava, juhliva ja kaikesta niin onnellinen.
Ihminen haaveilee sellaisesta minkä on rakentanut omaan päähänsä. Valitettavasti kaikella hyvälläkin on se pimeä puoli, joka usein tekee ihmiset onnettomiksi.
 
vierailija
Jahhas, päivän valitus. Huomenna "mieheni väheksyy minua" ja perjantaille ripottelet "elämäni on mennyt vika suuntaan", ja lauantaille "en pääse reissuun".

Mitä jos aloittaisit 1 valitusketjun viikossa ja täydentäisit sitä 7 päivän ajan?

Ja sulla on ihan ok mies, kun vertaa sua. Jos oisin samanlainen hapannaama kuin sä, niin ei järkevä ja mukava mies vierellä pysyisi.
Ja nyt sä teilaat "oon mä ihan positiivinen kotona."

Mutta turhaan sulle kirjotan. Haluat vain valittaa.
👍
 
vierailija
Siitä utopiaperheestä, jossa on romantiikkaa, rahaa, kaikki toiveet toteutuvat, olen kaunis, menestyvä itsenäinen uranainen, maailmaa matkustava, juhliva ja kaikesta niin onnellinen.
Ihminen haaveilee sellaisesta minkä on rakentanut omaan päähänsä. Valitettavasti kaikella hyvälläkin on se pimeä puoli, joka usein tekee ihmiset onnettomiksi.
Leikin lapsuudessani nukeilla utopiaperheestä. ihmeekseni leikki on toteutunut melkein yksyhteen. Viihdyn kuitenkin parhaiten nykyisessä olotilassani. Käyn kaupassa luuraamassa punalaputettuja tuotteita vaikka Punainen Risti jyrkästi kehotti jättämään halpistavarat kaikista vähavaraisimmille. Ap. on jo joskus käynyt terapeutilla. Mikä lie hampuusi ollut työssään kun näkyvää tulosta ei ole saanut aikaan.
Sain hauskan sähköpostin josta laitan kappaleen höpinäni lopuksi juttujeni inhoajien riesaksi.
Mitäkö toivon kortteliteiveeksi kaupan hyllylle? Ehkä pienen pussin hyvää mieltä, tulevaisuuden uskoa ja elämän sietämätöntä kepeyttä. Hinta pussukalle olkoon nolla euroa. Voi hyllyttäjä tosin lätkäistä pussin kylkeen punaisen hymiön ja sydämen.


NYT ON AIKA ESITTÄÄ TOIVEITA​
Vaikuta oman korttelikauppasi valikoimaan, ja kerro meille mitä haluaisit löytää Alepan hyllyiltä! Kaipaatko jotain tiettyä tuotetta tai vaikka erilaista makuvaihtoehtoa jostain tuotteesta? Toteutamme toiveita aina mahdollisuuksien mukaan, sillä haluamme, että lähikauppasi valikoima on asiakkaidemme toiveiden mukainen.​
 

Yhteistyössä