Mä NIIN mokasin tän suhteen! (Piereskely...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tässä ollaan jonkin aikaa säädetty ton miehen kanssa, ja viime yö oli sit yhtä painajaista - ihme, ettei mies lähteny karkuun! Mulla siis maha kipeenä, piereskelin VAHINGOSSA oikeestaan koko ajan, en vaan pystynyt pidättelemään. Ja nyt aamulla heräsin omaan järkkyyn pieruuni ja mies oliki jo hereillä... Mä oon niin nolona. :(

Olen elänyt pitkissä parisuhteissa, joissa piereskelyä ei ole tarvinnut hävetä, mutta nää ensimmäiset piereskelyt suhteen alussa on silti jotain niin maatakaatavaa. Mua ihan itkettää! :( Mies luultavasti ei aivan heti ota yhteyttä tämmöiseen sikailijaan....? :/

[QUOTE="vieras";23215177]No kuka sellasta miestä edes haluaa, joka pieruja pelkää[/QUOTE]

No niinpä, mutta jotenkin nolottaa näin alussa. Toisaalta pakkohan ne ekat pierut on toisen kuullen joskus päästettävä :D

Kiitos ihanista kommenteistanne, tulin paljon paremmalle mielelle. :)

Yök. Kyllä mä miettisin kaks kertaa, haluanko tavata enää sellaista sikailijaa, joka piereskelee tauotta makuuhuoneessa. Hyi. Ilmavaivansa voi hoitaa vaikka vessassa tai jossain missä on yksin. Mikä hemmetin intohimo teillä on haista toisten läsnäollessa? Sivistymätöntä juntteilua.

Alkuperäinen kirjoittaja yök;23215476:
Yök. Kyllä mä miettisin kaks kertaa, haluanko tavata enää sellaista sikailijaa, joka piereskelee tauotta makuuhuoneessa. Hyi. Ilmavaivansa voi hoitaa vaikka vessassa tai jossain missä on yksin. Mikä hemmetin intohimo teillä on haista toisten läsnäollessa? Sivistymätöntä juntteilua.

No ap:n ilmeisesti olisi pitänyt pieruineen majoittua vessaan koko yöksi.
Ai juntit vain piereksii toisten kuullen.. jepjep.. Tällä palstalla on viime aikoina kerrottu näitä junttijuttuja urakalla :D Millon saletisti natsaa on junttia, nyt piereskely ;)
Onneki mä ja mun mies ollaan juntteja, voimma olla niinkö kotonamme, ei tartte hienostella ;) Eihän sitä nyt junttikaan pieraise ruokapöydässä, eikä toisen nenän edessä, mutta onko se kuolemaksi jos ilma kulkee?? Piereskelee ne herratkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja yök;23215476:

Ja mistäs sitä tietää kuinka paljon sitä unissaan piereskelee. Ne hienohelmat, jotka väittää, ettei piere koskaan, taastusti paukuttelee armottomasti unissaan :D

Yhteistyössä