Niinhän se lapamatoki sano, et toivossa on hyvä elää...
rouvaliini 10.01.2008 #8 3 minuutin päästä saan tietää tuloksen. Tuun sit kertomaan oli se mitä tahansa.
Justme2 10.01.2008 #21 Alkuperäinen kirjoittaja myymä: Mun veikkaus on: epäselvä tulos, tai haamu Click to expand... mä veikkaa et raskaana ku ei oo tullu mitää tulosta vielä ja kolme min meni jo
Alkuperäinen kirjoittaja myymä: Mun veikkaus on: epäselvä tulos, tai haamu Click to expand... mä veikkaa et raskaana ku ei oo tullu mitää tulosta vielä ja kolme min meni jo
MySelene 10.01.2008 #23 niin jos se jäi tsiigaa sitä testii ja hyppii ja soittaa miehelle. tai kaivaa paperit esille ja vertaa noi kuvat siinä ohjessa... *miettii* =)
niin jos se jäi tsiigaa sitä testii ja hyppii ja soittaa miehelle. tai kaivaa paperit esille ja vertaa noi kuvat siinä ohjessa... *miettii* =)
rouvaliini 10.01.2008 #25 Ihan kun siellä tosi pieni haamujen haamu olis. Täytyy varmaan ens viikolla ottaa uusiks. Voi olla et toiveissani nään vaan näkyjä.
Ihan kun siellä tosi pieni haamujen haamu olis. Täytyy varmaan ens viikolla ottaa uusiks. Voi olla et toiveissani nään vaan näkyjä.