Toki saattaa tarvita sen lyhyt tai pitkähihasen bodyn ja sukkikset vielä,koska sitten kun baby syntyy,voi olla vielä melko kalseat kelit.
Mut eikös ole ihkuja vaatteita :heart:
Toukokuun viimeinen päiväAlkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Ihanat. Koskas sulla on laskettuaika?
Mun mutsin piti raahata mut lindexiltä pois :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ihana, kyllä pikku paprican nyt kelpaa. Mie en oo ees ehättäny ajatella mitään kotiintulo vaatteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun mutsin piti raahata mut lindexiltä pois :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ihana, kyllä pikku paprican nyt kelpaa. Mie en oo ees ehättäny ajatella mitään kotiintulo vaatteita![]()
![]()
Meillä kevätvauvalla tuollaista käytettiin lämpiminä päivinä "päällysvaatteena"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo tuollainen hupullinen paita on kyllä erittäin epäkäytännöllinen pienellä vauvalla. Painaa niskaa!
Mulla kävi näin myös. Esikoinen oli tosi pieni vauva ja kaikki hankitut vaatteet pyöri päällä. Kuopukselle ostin vahingosta viisastuneena 54cm kotiintulo-potkupuvun. Ei mahtunut, kun vauva oli tuhti nelikiloinen. Tuli sitten pelkässä ruskovillan välipuvussa kotiin... :ashamed: onneksi ei ollut mitenkään kylmä keli.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kivat. Kuopusta odotin, ja olin ihan varma, että tyttö tulee. Ostin maailman ihanimmat 50cm punavalkoraidalliset potkarit.. Joo poika tuli, mutta päätin pukee kuitenkin niihin potkareihin, kun lähdettiin laitokselta kotiin.. Ne potkarit oli liian pienet![]()
![]()
Mutta ahdoin vauvan kuitenkin niihin
![]()
Oli se ulko tai sisä vaatteena niin epäkäytännöllinen se on silti koska painaa pienen niskaa.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Meillä kevätvauvalla tuollaista käytettiin lämpiminä päivinä "päällysvaatteena"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo tuollainen hupullinen paita on kyllä erittäin epäkäytännöllinen pienellä vauvalla. Painaa niskaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo tuollainen hupullinen paita on kyllä erittäin epäkäytännöllinen pienellä vauvalla. Painaa niskaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Oonkohan mie jotenkii " myöhässä" kö en oo ees pessy vielä vauvalle vaatteita valmiiks, sängystäkii puuttuu vielä patja ja ja ja. Kaukalon oon kerenny jo ostaa ja vaunut.. Täähän syntyy jo " kohta" tartteis varmaan toimia.
Ei se niskaa painanut kun huppu oli päässä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oli se ulko tai sisä vaatteena niin epäkäytännöllinen se on silti koska painaa pienen niskaa.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Meillä kevätvauvalla tuollaista käytettiin lämpiminä päivinä "päällysvaatteena"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo tuollainen hupullinen paita on kyllä erittäin epäkäytännöllinen pienellä vauvalla. Painaa niskaa!
Vaikka ovat nättejä, ovat huonoja päällä.
Ens kuun lopussaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Oonkohan mie jotenkii " myöhässä" kö en oo ees pessy vielä vauvalle vaatteita valmiiks, sängystäkii puuttuu vielä patja ja ja ja. Kaukalon oon kerenny jo ostaa ja vaunut.. Täähän syntyy jo " kohta" tartteis varmaan toimia.koska sulla la?
Name itillä pitää käydä,siellä on kanssa ihania vaatteita :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kivoja oli =) Mä luulen vaan et sä tuut viel ostamaan aika monta vastaavaa settiä, aikaa kun on B)
Kaupallinen yhteistyö: Storytel