Mä kävin sitten ostamassa vaaville kotiintulovaatteet=)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Ihana, kyllä pikku paprican nyt kelpaa. Mie en oo ees ehättäny ajatella mitään kotiintulo vaatteita :eek:
Mun mutsin piti raahata mut lindexiltä pois :kieh: :D
:LOL: sattuuhan sitä, mekin käydään isännän kanssa vähän ostelemassa vaatteita ens kuun alussa tuolla isommassa kaupungissa, samalla on synnytystapa arvio sitten :)

Kivat. Kuopusta odotin, ja olin ihan varma, että tyttö tulee. Ostin maailman ihanimmat 50cm punavalkoraidalliset potkarit.. Joo poika tuli, mutta päätin pukee kuitenkin niihin potkareihin, kun lähdettiin laitokselta kotiin.. Ne potkarit oli liian pienet :D :D :D Mutta ahdoin vauvan kuitenkin niihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kivat. Kuopusta odotin, ja olin ihan varma, että tyttö tulee. Ostin maailman ihanimmat 50cm punavalkoraidalliset potkarit.. Joo poika tuli, mutta päätin pukee kuitenkin niihin potkareihin, kun lähdettiin laitokselta kotiin.. Ne potkarit oli liian pienet :D :D :D Mutta ahdoin vauvan kuitenkin niihin :D
Mulla kävi näin myös. Esikoinen oli tosi pieni vauva ja kaikki hankitut vaatteet pyöri päällä. Kuopukselle ostin vahingosta viisastuneena 54cm kotiintulo-potkupuvun. Ei mahtunut, kun vauva oli tuhti nelikiloinen. Tuli sitten pelkässä ruskovillan välipuvussa kotiin... :ashamed: onneksi ei ollut mitenkään kylmä keli.

Oi ihanat :heart: Mä en tiedä vielä sukupuolta, joten tätyy kait jotain neutraalia varata tai sitten varata kaksi pinoa toinen tyttöä ja toinen poikaa varten... En mä kyl tietty rupea molempia sukupuolia varten vaatevarastoja ostelemaan, mutta jos varastosta löytyy... Pitäis vissiin jossain vaiheessa tutustua siihen laatikkoon mikä sielä on ja katsoa onko sielä mitään käypää edes :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo tuollainen hupullinen paita on kyllä erittäin epäkäytännöllinen pienellä vauvalla. Painaa niskaa!
Meillä kevätvauvalla tuollaista käytettiin lämpiminä päivinä "päällysvaatteena"
Oli se ulko tai sisä vaatteena niin epäkäytännöllinen se on silti koska painaa pienen niskaa.

Vaikka ovat nättejä, ovat huonoja päällä.

Tuo tuollainen hupullinen paita on kyllä erittäin epäkäytännöllinen pienellä vauvalla. Painaa niskaa!

Mä taas muistan tykänneeni juuri noista hupullisista kesällä. Kun vaunuissa ei hattua tarvinnut, mutta kun otti vaunuista pois, oli huppu näppärästi viiman suojana. Ei tarvinnut erikseen kassista hattuja kaivella.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Oonkohan mie jotenkii " myöhässä" kö en oo ees pessy vielä vauvalle vaatteita valmiiks, sängystäkii puuttuu vielä patja ja ja ja. Kaukalon oon kerenny jo ostaa ja vaunut.. Täähän syntyy jo " kohta" tartteis varmaan toimia.
:) koska sulla la?

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meillä kevätvauvalla tuollaista käytettiin lämpiminä päivinä "päällysvaatteena"
Oli se ulko tai sisä vaatteena niin epäkäytännöllinen se on silti koska painaa pienen niskaa.

Vaikka ovat nättejä, ovat huonoja päällä.
Ei se niskaa painanut kun huppu oli päässä...

äippälomalainen
En pääse kirjautumaan. Mutta ihania vaatteita :-D ! ja höpöhöpö noi "epäkäytännöllinen" kommentit. Tollanen huppu on just suloinen ja hyvä. Meidän poika esim. käyttää hupullisia vaatteita aina kun kyläillään :) Alla vielä joku söpö body. Mun lempibodissa tällä hetkellä on pöllönkuvia. Sellainen retrotyylinen toistuva pöllökuvio.

Yhteistyössä