No joo. Kun ne vaan ei maksaisi kymmeniä tuhansia euroja. Mulle kun ei proteesit sovi ja yksi implantti maksaa aina n 2000 euroa.Älyttömän hyvä ja tärkeä lahja, joka vaikuttaa kaikkeen hyvinvointiisi. Hienoa.
Ei oikein missään Turkissa tms maassa kiinnostaisi niitä laittaa.Matka jonnekin
Hemmetin ennakoiva. huomasitAloitit sitten uuden ketjun pitkästä aikaa. Päätit hommata taas jotain ja hetken päästä Huomasitko, ettei olekaan rahaa
Siis, kyllä mä yritän ne implantit hommata. Enhän mä ilman hampaita voi olla. Sitten pitää vaan ottaa lainaa.apHemmetin ennakoiva. huomasit
Tuo on kiva lahja. Kultajousessa näytti halvimmat olevan 200 euroa.Minä ajattelin ostaa itselleni pienet timanttikorvikset. Niin halvat kuin löydän, mutta ne hankin
En minäkään nuorena ikinä ajatellut, että.näin vanhaksi elänOmaan terveyteen kannattaa aina sijoittaa, itseänsä valita.
Itse olen kiitollinen, jos ylipäätään olen 50-vuotta täyttäessäni hengissä.
Paljon maksoit?Mä hommaan 50-vuotislahjaksi ittelle kunnon thaihuoran koko yöksi.
Ei 50-vuotias vielä mikään vanha ole. Toki elämää on ehkä enemmän takana kuin edessä mutta hyvin ehtii lukemaan vaikka uuden ammatinkin itselleen esim.En minäkään nuorena ikinä ajatellut, että.näin vanhaksi elän
Ehtisihän sitä, jos vaan olisi järjellä siunattu.Ei 50-vuotias vielä mikään vanha ole. Toki elämää on ehkä enemmän takana kuin edessä mutta hyvin ehtii lukemaan vaikka uuden ammatinkin itselleen esim.
pilates - rengasOmaan terveyteen kannattaa aina sijoittaa, itseänsä valita.
Saako kysyä, minkä ikäinen olet nyt?Omaan terveyteen kannattaa aina sijoittaa, itseänsä valita.
Niin sanoo moni mut lopulta siivoo turistien sotkujaEi 50-vuotias vielä mikään vanha ole. Toki elämää on ehkä enemmän takana kuin edessä mutta hyvin ehtii lukemaan vaikka uuden ammatinkin itselleen esim.
??Niin sanoo moni mut lopulta siivoo turistien sotkuja
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!