Mä haluuuuuun nämä kengät!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, osta.
Maksaa vain aika paljon. :snotty: Nuo olisi kyllä hienot kengät valmistujaisiin keväällä. Paitsi mun tuurilla mä joudun lonkkaleikkaukseen ja kinttu on paketoituna valmistujaispäivänä.
Kauniit on! Minä en vaan pystyisi kävelemään noilla koroilla, mut on luotu kulkemaan ihan maata myöten tasaisesti.... :D

Mut hei mä kiinnitin huomion tohon leikkaukseen, onks se limapussi juttu vai? Laita vaikka yv jos et halua täällä puida kaiken kansan nähden...Mullahan on se sama juttu jos siis kyse on siitä limapussista.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, osta.
Maksaa vain aika paljon. :snotty: Nuo olisi kyllä hienot kengät valmistujaisiin keväällä. Paitsi mun tuurilla mä joudun lonkkaleikkaukseen ja kinttu on paketoituna valmistujaispäivänä.
Kauniit on! Minä en vaan pystyisi kävelemään noilla koroilla, mut on luotu kulkemaan ihan maata myöten tasaisesti.... :D

Mut hei mä kiinnitin huomion tohon leikkaukseen, onks se limapussi juttu vai? Laita vaikka yv jos et halua täällä puida kaiken kansan nähden...Mullahan on se sama juttu jos siis kyse on siitä limapussista.....
Ortopedi sanoi, että alkavaa kulumaa. Mulla kuvataan ens viikolla tuota lonkkaa taas, kattotaan luun verenkierto. Ettei vain laitettaisi tekoniveltä... :kieh: :|
 
kuulehan scarletti
Ei lonkkaleikkauksen jälkeen mitään kipsiä laiteta. Minkä meinasit että ne sulta kipsaa? Persustimen vai?? Paljon taitaa liikapainoa olla, kun ei nivelet kestä alle kolmekymppisellä :( Alkavaa kulumaa, ilmeisesti sulla on sit osteoporoosikin. No, mut ei ole lonkkavaivasen kengät nuo. Eli toivottavasti saat kinttus kuntoon ennen ku ostat nuo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuulehan scarletti:
Ei lonkkaleikkauksen jälkeen mitään kipsiä laiteta. Minkä meinasit että ne sulta kipsaa? Persustimen vai?? Paljon taitaa liikapainoa olla, kun ei nivelet kestä alle kolmekymppisellä :( Alkavaa kulumaa, ilmeisesti sulla on sit osteoporoosikin. No, mut ei ole lonkkavaivasen kengät nuo. Eli toivottavasti saat kinttus kuntoon ennen ku ostat nuo.
No en mä meinannutkaan, että kinttua kipsiin laitetaan. :whistle: :LOL: :LOL: Mistähän vatusta säkään tiedät mistä tuo johtuu, kun ei ortopedikään tiedä varmaksi mistä aivan täysin kyse ja mitä asialle tehdään? Sanallakaan ei ole puhunut mitään mun ylipainosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ihme kun tässä ketjussa kaikki niin kehuu noita, viimeksi kun laitoit samat kengät, herättivät enimmäkseen :x -reaktioita. Mikäs nyt on. :eek:
Muistatko Scarlett?
En mä muista. Mutta jos nyt on oikeat ihmiset palstalla? :D Mutta enhän mä nyt kysynytkään mielipiteitä, mä vain haluan nuo kengät. :D
 
kuulehan scarletti
kirjotat näin:
"Paitsi mun tuurilla mä joudun lonkkaleikkaukseen ja kinttu on paketoituna valmistujaispäivänä."

Ja tästä kyllä saa sen kuvan, että kuvittelet jalkas kipsattavan. Ja satun nyt vaan ammattini puolesta tietämään, että ylipaino rasittaa luustoa ja niveliä, mutta en ala asiasta sun kanssa vääntämään. Sua kun kohdellaan niin hyvin terveydenhuollossakin, oot varmaan se yks miljoonasta, jolle liikakilot ei ole terveysriski.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
En mä muista. Mutta jos nyt on oikeat ihmiset palstalla? :D Mutta enhän mä nyt kysynytkään mielipiteitä, mä vain haluan nuo kengät. :D
Joo, et niin.. mutta, ottaa päähän kun nyt ollaan niin niin hunajaista ja viimeksi ei. Ehkä on sitten eri yleisö. :D
Mun tulee tuhkimo mieleen noista kengistä, tai joku satuprinsessa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuulehan scarletti:
kirjotat näin:
"Paitsi mun tuurilla mä joudun lonkkaleikkaukseen ja kinttu on paketoituna valmistujaispäivänä."

Ja tästä kyllä saa sen kuvan, että kuvittelet jalkas kipsattavan. Ja satun nyt vaan ammattini puolesta tietämään, että ylipaino rasittaa luustoa ja niveliä, mutta en ala asiasta sun kanssa vääntämään. Sua kun kohdellaan niin hyvin terveydenhuollossakin, oot varmaan se yks miljoonasta, jolle liikakilot ei ole terveysriski.
No en mä mistään kipsistä ole mitään puhunut! :LOL: :LOL: Minkäs mä sille voin ettei ortopedi ole puhunut mitään ylipainosta, häntä kiinnosti se että mille alueelle olen saanut sädehoitoa. Onhan se toki mun vika, kun ei tajunnut sanoa mitään ylipainosta. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja naana:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja naana:
ihanat :)
mä en tajuu..miten nuo on muka kalliit?? :eek:
MUN mielestä kalliit MUN taloudelle. Ei kaikilla kun ole isoja tuloja.
ymmärrän ymmärrän..mitä opiskelet?
Suurtalouskokiksi viimeistä vuotta. Nuo olisi kyllä hienot kengät valmistujaisiin... :whistle: :D
 

Yhteistyössä