Mä haluisin NIIN löytää uuden ammatin

samma häär
Sama juttu. On vaan niin vaikea tietää mitä sitten haluaisi. Eikä enää jaksaisi lähteä vuosien koulutusrumbaan ja köyhistelyyn. Nyt kuitenkin turvallinen vakityö ja keskitason kuukausipalkka. Ja työ, jossa narsismi ja kilpailuhenki rehottaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja samma häär:
Sama juttu. On vaan niin vaikea tietää mitä sitten haluaisi. Eikä enää jaksaisi lähteä vuosien koulutusrumbaan ja köyhistelyyn. Nyt kuitenkin turvallinen vakityö ja keskitason kuukausipalkka. Ja työ, jossa narsismi ja kilpailuhenki rehottaa :(
No niin mulla samat fiilikset. Työ on monen unelma mut minuu stressaa liikaa ja ahdistaa työpaikan moraali ja monella tapaa eriävät arvot. Ei oo vaan mun ala :(
 
samma häär
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja samma häär:
Sama juttu. On vaan niin vaikea tietää mitä sitten haluaisi. Eikä enää jaksaisi lähteä vuosien koulutusrumbaan ja köyhistelyyn. Nyt kuitenkin turvallinen vakityö ja keskitason kuukausipalkka. Ja työ, jossa narsismi ja kilpailuhenki rehottaa :(
No niin mulla samat fiilikset. Työ on monen unelma mut minuu stressaa liikaa ja ahdistaa työpaikan moraali ja monella tapaa eriävät arvot. Ei oo vaan mun ala :(
Juuri näin!!! Ihan samat tunnelmat. Työ itsessään on ihan ok, ja oli jopa teinivuosien toiveammatti :) MUTTA sekavat fiilikset on kaikesta siitä itsekkyydestä, pinnallisuudesta yms. Minäminäminä vaan. Ikävä huomata, kun on jo koulutukset ja kaikki :(.
 
Mulle tuli
Näyttelijä
Tanssinopettaja
Tulkki
Kuvaamataidon opettaja
Kirjailija
Muusikko
Mainospiirtäjä
Kapellimestari
Muotisuunnittelija
Mainostekstien kirjoittaja
Kuvataiteilija
Säveltäjä
Toimittaja
 
tutkija
Onko teille työ vain tapa hankkia rahaa? Kun mulle työ tuo myös henkistä tyydytystä ja haluan olla hyvä siinä mitä teen. Haluaisin myös jättää työni kautta tuleville sukupolville jotain "perintöä". Köyhäily on yksi lysti, onneksi vaihdoin alaa!
 
:LOL: :LOL:

Mannekiini
Suhdetoimintahenkilö
Mainospäällikkö
Valokuvamalli
Kuvanveistäjä
Vaatteiden suunnittelija
Tanssija
Meikkitaiteilija
Kukkakauppias
Näytelmäkirjailija
Mainostensuunnittelija
Muotisuunnittelija
Kriitikko
Kirjailija
Näyttelijä
Koreografi
Editori
Sisustussuunnittelija
Kuvittaja
Kuvituksen suunnittelija
Musiikin opettaja
Valokuvaaja
Valokuvatoimittaja

Mallikurssille siis :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä