mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

täällä ei ole kuntosalia, elokuvateatteria, kivoja kahviloita, baareja, muita kun ruokakauppoja....

jos haluat lähteä jonnekin muualle kun paikalliseen räkälään, niin taksi per suunta on 50? plus muut kulungit. jos haluat lähtee uimahalliin tai punttarille, niin sun täytyy sit olla siellä koko päivä koska eka bussi lähtee tyyliin 10.00 ja seuraava takasin tulee 18.00.

siitä tuli vaan taas näin loistofiilis kun ajattelin et lähtisin extempore leffaan. kaupunkiin pääsisin kyllä bussilla, mut vika takasin tänne tulee jo 19.00 :headwall:

voi muna että ärsyttää |O

(eikä tartte sanoo et muuta pois ku en muuta :D )
 
Täällä kulkee koululaisvuorot ja viimesin auto tulee tännepäin 15.30 ja kesällä kulkee vaan torstaisin.Siksi meillä on pakko olla 2 autoa ja niiden pitäminen on kallista.Muutto ei kuitenkaan onnistu noin vaan, jos joku sitä ehdottaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset muuta? Jos kerran on ankeeta ja kurjaa.
koska mun koko elämä on täällä. valtava tukiverkosto, ystäviä ,suku, lapseni isä sukuineen, mun miehen suku.. jos muuttaisin, niin kaikki jäis tänne.
ja sinä kaipaat jotain saakutin menomestoja. Mieti vähän arvojas hetki heh
 
meiltä ei edes kulje linkkejä klo 15.30 jälkeen, vkl ei ollenkaan ja koulujen loma-aikoina kulkee huikeasti ma, ke ja pe klo 9.30 yksi linkki ohi ja seuraava millä pääsee kotiin 14.30.. :whistle:
uimahalliin ja leffateatteriin on n.40km eikä me ees asuta korvessa (en ainakaan tunnusta) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meiltä ei edes kulje linkkejä klo 15.30 jälkeen, vkl ei ollenkaan ja koulujen loma-aikoina kulkee huikeasti ma, ke ja pe klo 9.30 yksi linkki ohi ja seuraava millä pääsee kotiin 14.30.. :whistle:
uimahalliin ja leffateatteriin on n.40km eikä me ees asuta korvessa (en ainakaan tunnusta) :LOL:
täälläkään ei kulje linkkari viikonloppuisin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset muuta? Jos kerran on ankeeta ja kurjaa.
koska mun koko elämä on täällä. valtava tukiverkosto, ystäviä ,suku, lapseni isä sukuineen, mun miehen suku.. jos muuttaisin, niin kaikki jäis tänne.
ja sinä kaipaat jotain saakutin menomestoja. Mieti vähän arvojas hetki heh
Heh, leffateatteri ja kuntosali menomestoja =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset muuta? Jos kerran on ankeeta ja kurjaa.
koska mun koko elämä on täällä. valtava tukiverkosto, ystäviä ,suku, lapseni isä sukuineen, mun miehen suku.. jos muuttaisin, niin kaikki jäis tänne.
ja sinä kaipaat jotain saakutin menomestoja. Mieti vähän arvojas hetki heh
:headwall: :headwall: :headwall: hehheh
 
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
täällä ei ole kuntosalia, elokuvateatteria, kivoja kahviloita, baareja, muita kun ruokakauppoja....

jos haluat lähteä jonnekin muualle kun paikalliseen räkälään, niin taksi per suunta on 50? plus muut kulungit. jos haluat lähtee uimahalliin tai punttarille, niin sun täytyy sit olla siellä koko päivä koska eka bussi lähtee tyyliin 10.00 ja seuraava takasin tulee 18.00.

siitä tuli vaan taas näin loistofiilis kun ajattelin et lähtisin extempore leffaan. kaupunkiin pääsisin kyllä bussilla, mut vika takasin tänne tulee jo 19.00 :headwall:

voi muna että ärsyttää |O

(eikä tartte sanoo et muuta pois ku en muuta :D )

asuksää meitin naapurissa ??
:LOL:


sulla siis ei ole autoa käytössä.. Se auttaisi ainakin ens hätään, on vapaus kulkea miten huvittaa.
Mä olen paluumuuttaja niin syntynyt asumaan korvessa mettän keskellä, enkä kaipaa kovinkaan enää kaupungin hulinaan, jossa vietin 10v aikanaan.

*kai mie oon jo vanhaks tulossa. keinustuoli vaan tuvan nurkkaan ja lapasia kutomaan * :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
täällä etelässä on vaikka mitä, mutta ei se paljon auta kun ei sitten ole sitä apua hoitamaan lapsia, joten kotona kykitään täälläkin! :headwall:
niinpä, oravanpyörä.
mulla on täällä perähikiällä vaikka joka päivälle lapsenvahti, mutta ei sitten mitään tekemistä.
mutta ei sillä, osaan kyllä arvostaa ihan oikeasti saamaani apua, olis vaan niin kiva alkaa käymään esim.punttarilla kun sitä vapaata kerta olis tarjolla...
 
riimu
hanki ajokortti ja auto. vai eikö ukkos lainaa autoa. jos asuisin jumalan selän takana niin ensimmäinen hankinta olisi auto ja ajokortti.
Onneksi asun kaupungissa pääkaupunkiseudulla ja tukiverkosto on täällä
 
Alkuperäinen kirjoittaja riimu:
hanki ajokortti ja auto. vai eikö ukkos lainaa autoa. jos asuisin jumalan selän takana niin ensimmäinen hankinta olisi auto ja ajokortti.
Onneksi asun kaupungissa pääkaupunkiseudulla ja tukiverkosto on täällä
mulla on ajokortti, mutta ei todellakaan varaa ostaa autoa! saan työmatkat kuljettua meidän autolla kun mies kulkee kimpassa kaverinsa kanssa.
en mä pysty mitään autoa tosta vaan hankkimaan, työsopimus loppuu toukokuussa eikä jatkosta tietoa!
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
onneks ne autot on ihan ilmaisia ja niitä voi tosta vaan ostella.
meillä on auto, mutta se on illat ja viikonloput miehellä, eli mulla ei periaatteessa ole autoa.
eikä se auto paljon auta kun ei ole lastenvahtia. Minulla on auto, kaikki mahdolliset toiminnat suhteellisen lähellä, mutta ei se paljon lohduta kun ei ole lapsille vahtia. :/
 

Yhteistyössä