Mä haluan oman kehoni takaisin!!!

Voi elo mä odotan,että saan nyytin syliin ja pääseen lenkkeilemään,salille ja joogaan. Tuntuu että olen norsu,paikat hyllyy ja mitään ei jaksa tehdä. Raskauskilot painaa päälle ja mikään kaunis ei mene päälle. Mä niiiin odotan,että kesä tulisi pääsisin vauvan kanssa joggerilenkille ja karistamaan kaikki tuleet kilot jotta mahtuisin takaisin farkkuihini ja omiin paitoihini. Tunnen oloni ihan valaaksi ja tää on hirveetä ku joutuu hiihtämään verkkareissa ja tossuissa kun on niin turvonnu |O

tyttöjen äiti
Valitettavasti usein käy siten, että vaikka palaisit entisiin paino-lukemiin, niin kroppaan jää pikku muistoja. Raskausarpia, löysähköä nahkaa (jos on sellainen kudostyyppi kun mulla), tissit veltostuu jne...Lantiokaan ei enää välttämättä palaudu ennalleen, mut siis suht. samanlaiseksi voipi palata. Ja ihanaahan sekin on, kun huomaa, että lasten jälkeenkin kroppa on silti ihan kiitettävässä kunnossa.

Mäkin haluaisin voida lenkkeillä normaalisti, söydä normaalisti, juoda normaalisti, en jaksa olla väsynyt, en jaksa tätä kutinaakaan... Onneksi tämä on väliaikaista ja nyt ihan varmasti viimeinen kertakin tätä helvettiä.

vieras
täällä rv 37 ja samat on tuntemukset, olis kiva saada sukat jalkaan hengästymättä, olis kiva mahtua istumaan ruokapöytään ettei oo maha pöydässä kiinni, olis kiva olla törmäilemättä mahalla joka paikkaan, olis kiva saada talvitakki kiinni, olis kiva kävellä ja olis kiva nukkua yö ilman vessajuoksuja ja järkyttäviä liitoskipuja!

Yhteistyössä