Mä haluan mun miehen takaisin!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ottaa päähän. Ollaan ostamassa uutta autoa. Tänään käytiin koeajolla, ja mies on ollut siitä lähtien ihan fiiliksissä. Se on koko hemmetin päivän tavannut jotakin lisävarustenivaskaa ja miettinyt, mitä kaikkea tarvitaan ja mitä on järkevää ottaa. Se ei oo ehtinyt noista pilvilinnoistaan edes ruokapöytään - saati sitten tenavien iltahommia tekemään. Ja puhua on tainnut korkeintaan 20 sanaa.

Pahimmassa tapauksessa käy varmaan niin, että se haaveilee samalla tavalla sen 2,5 kk, jonka autoa sitten tilauksen jälkeen joutuu odottamaan. Ja sitten auton tultua se varmaan muuttaa toviksi sinne autoon ;)

Kysyin siltä jo, että tuntuuko siitä samalta kuin eskari-ikäisestämme silloin, kun tämä saa uuden Power Rangerin :)

Onko muiden miehet samanlaisia "pikkupoikia", kun kyse on autoista tai muista miesten leluista?
 
meris
KYLLÄ =)!

Ja meillä odotetaan vaan uutta telkkaa.. Toiv.tod. että tulis pian, en jaksa enää tuota huokailua ja pulinaa kaikista uuden telkun toiminnoista! Mulle kun riittää et kuva näkyy..

 
Odotan, että pääsen ekaa kertaa valitsemaana tuliterää autoa. Jos kaikki menee hyvin niin edessä on "työauton" hankinta kesällä ja kyllä mä jo vähän olen eri malleja katsellu. Et kai se miehissä melko yleistä on tuollainen - tosin toivon etten aivan noin hurahda.
 

Yhteistyössä