No juu... Tuo 2. on paha. Etenkin jos marsut on pitkäkarvaisia. :kieh: Jo niiden häkistä pois ottaminen tuottaa purusotkua lattialle.Alkuperäinen kirjoittaja kaksplusyks:1. Pitää joka päivä antaa marsun vilistää vapaana pitkin asuntoa, ja tottakai piilottaa sähköjohdot ettei tule grilli marsua.
2. Häkin putsaus on ihan ****'. Purut ja heinät sotkee paljon ja sitten kun häkkiä pitää pestä, laittaa sanomalehteä alle sitten purut ja heinät. ja niiden pissasten kuivikkeiden pois otto ei ole hauskaa. Ei oikein tiedä miten ne sieltä häkistä sais ilman että menee lattian kautta.
3. Itse ainakin marsun hankittua huomasin että allerginen olen.
siinä oli 3 syytä voin toki kehittää sinulle vielä 98 muuta syytä jos VÄLTTÄMÄTTÄ vaadit
En lukenut, että "jos siihen päälle astuu", enhän. Perkele, lisää kahvia...Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ne uikuttaa niin maan perhanan kovite jos sille päälle sattuu
meillä toi pirpana on hiljaa yöllä..herää juttelemaan aina aamukahvi aikaan ja vaatii osan kurkusta.Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:ne haisee :x
ja sit ne pitää aina jotain ääntä keskellä yötä ettei voi nukkua, tai ainakin mun marsu teki niin....
Juu, ei meilläkään öisin metelöi. Ja se kuikutus on muutenkin mun mielestä vain söpöä.Alkuperäinen kirjoittaja wolt:meillä toi pirpana on hiljaa yöllä..herää juttelemaan aina aamukahvi aikaan ja vaatii osan kurkusta.Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:ne haisee :x
ja sit ne pitää aina jotain ääntä keskellä yötä ettei voi nukkua, tai ainakin mun marsu teki niin....
Tai sitten jos sen häkin luo menee tarkotuksella/ruoka-aikaan niin kui kuikui
NIITÄHÄN PTÄÄKIN OTTAA aina vähintöään kaksi ja éi kämppä oo täynnä puruja, jos ne asuu semmoses isos akvaariossa.Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:mä tahon toisen marsun..meillä on jo yks ja .... noh se on niin loistava persoona ja juttu kaveri.
a) älä viitsi huutaa caps lockillaAlkuperäinen kirjoittaja OTA VAAN:NIITÄHÄN PTÄÄKIN OTTAA aina vähintöään kaksi ja éi kämppä oo täynnä puruja, jos ne asuu semmoses isos akvaariossa.Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:mä tahon toisen marsun..meillä on jo yks ja .... noh se on niin loistava persoona ja juttu kaveri.
Mä olin tietääkseni sun puolella, mutta ei sit olla, jos niin tahdot.Alkuperäinen kirjoittaja wolt:a) älä viitsi huutaa caps lockillaAlkuperäinen kirjoittaja OTA VAAN:NIITÄHÄN PTÄÄKIN OTTAA aina vähintöään kaksi ja éi kämppä oo täynnä puruja, jos ne asuu semmoses isos akvaariossa.Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:mä tahon toisen marsun..meillä on jo yks ja .... noh se on niin loistava persoona ja juttu kaveri.
b) olen vain maininnut tällä hetkellä meillä olevan yhden marsun(en ole ilmaissut etteikö olisi kenties ollut aiemmin tuon kumppanina mahdollista toista)
c) ja vaikka tuo marsu on tällä hetkellä yksin on se hyvin sosiaalinen tapaus
meillä on ns. avoin häkki mutta yhtään purua ei lennä lattialle vaikka marsu vetää ralli-spurtteja
EI riitä 1.ongelma hoidettu jo,meillä on kaneja 2. ongelmaan meillä käytetään puupellettiä pitkäkarvaisilla kaneilla, ei leviä ja imee hajutkin paremmin kuin muha. ja tästä varmaan selvisi että putsailen häkkejä muutenkin,yksi lisää ei paljoa painaisi ja 3.en oo allerginen millekkään elukalle... Eli saisko vielä 98 lisää?? =)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:No juu... Tuo 2. on paha. Etenkin jos marsut on pitkäkarvaisia. :kieh: Jo niiden häkistä pois ottaminen tuottaa purusotkua lattialle.Alkuperäinen kirjoittaja kaksplusyks:1. Pitää joka päivä antaa marsun vilistää vapaana pitkin asuntoa, ja tottakai piilottaa sähköjohdot ettei tule grilli marsua.
2. Häkin putsaus on ihan ****'. Purut ja heinät sotkee paljon ja sitten kun häkkiä pitää pestä, laittaa sanomalehteä alle sitten purut ja heinät. ja niiden pissasten kuivikkeiden pois otto ei ole hauskaa. Ei oikein tiedä miten ne sieltä häkistä sais ilman että menee lattian kautta.
3. Itse ainakin marsun hankittua huomasin että allerginen olen.
siinä oli 3 syytä voin toki kehittää sinulle vielä 98 muuta syytä jos VÄLTTÄMÄTTÄ vaadit
Varsinkin pieninäAlkuperäinen kirjoittaja No ne:1. Haisee 2. haisee 3. haisee 4. haisee 5. haisee 6. haisee 7. haisee 8. haisee ....
Riittääkö
On ne myös sulosia