Mä haluan marsuja...

1. Pitää joka päivä antaa marsun vilistää vapaana pitkin asuntoa, ja tottakai piilottaa sähköjohdot ettei tule grilli marsua.
2. Häkin putsaus on ihan ****'. :D Purut ja heinät sotkee paljon ja sitten kun häkkiä pitää pestä, laittaa sanomalehteä alle sitten purut ja heinät. ja niiden pissasten kuivikkeiden pois otto ei ole hauskaa. Ei oikein tiedä miten ne sieltä häkistä sais ilman että menee lattian kautta. :D
3. Itse ainakin marsun hankittua huomasin että allerginen olen. :p

siinä oli 3 syytä :D voin toki kehittää sinulle vielä 98 muuta syytä jos VÄLTTÄMÄTTÄ vaadit :D

oooo
Niitä puruja on sitten kämppä täynnä vaikka kuinka yrittäisit pitää siistinä. Minä en juuri tämän takia hanki marsuja, vaikka haluttaisikin. En kestäisi sitä sotkua. Hamsterissa on tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksplusyks:
1. Pitää joka päivä antaa marsun vilistää vapaana pitkin asuntoa, ja tottakai piilottaa sähköjohdot ettei tule grilli marsua.
2. Häkin putsaus on ihan ****'. :D Purut ja heinät sotkee paljon ja sitten kun häkkiä pitää pestä, laittaa sanomalehteä alle sitten purut ja heinät. ja niiden pissasten kuivikkeiden pois otto ei ole hauskaa. Ei oikein tiedä miten ne sieltä häkistä sais ilman että menee lattian kautta. :D

siinä oli 3 syytä :D voin toki kehittää sinulle vielä 98 muuta syytä jos VÄLTTÄMÄTTÄ vaadit :D
No juu... Tuo 2. on paha. Etenkin jos marsut on pitkäkarvaisia. :kieh: :D Jo niiden häkistä pois ottaminen tuottaa purusotkua lattialle.

Ne uikuttaa niin maan perhanan kovite jos sille päälle sattuu :D
Kuten just äskön, kun ukko tuli, alko hirmunen uikutus uuiiikk uuuuiiiiik, tahtoo salaattia ja rapsutuksia just nyt ja heti!!! (ei tuo miule uikuta, ukolle vaa :ashamed: )
Ja jos erehtyy rapisteleen jotain niin sama korvia huumaava uikutus!!

Jos yöllä käy vessassa, ja törmää lattialla lojuvaan muovikassiin ja se rapsahtaa, alkaa tuo huuto heti, naapuritkii tietää et taas mamma on kävelly muovikassin yli |O :D

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
ne haisee :x
ja sit ne pitää aina jotain ääntä keskellä yötä ettei voi nukkua, tai ainakin mun marsu teki niin....
meillä toi pirpana on hiljaa yöllä..herää juttelemaan aina aamukahvi aikaan ja vaatii osan kurkusta.
Tai sitten jos sen häkin luo menee tarkotuksella/ruoka-aikaan niin kui kuikui

Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
ne haisee :x
ja sit ne pitää aina jotain ääntä keskellä yötä ettei voi nukkua, tai ainakin mun marsu teki niin....
meillä toi pirpana on hiljaa yöllä..herää juttelemaan aina aamukahvi aikaan ja vaatii osan kurkusta.
Tai sitten jos sen häkin luo menee tarkotuksella/ruoka-aikaan niin kui kuikui
Juu, ei meilläkään öisin metelöi. Ja se kuikutus on muutenkin mun mielestä vain söpöä.

OTA VAAN
Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:
mä tahon toisen marsun..meillä on jo yks ja .... noh se on niin loistava persoona ja juttu kaveri.
NIITÄHÄN PTÄÄKIN OTTAA aina vähintöään kaksi ja éi kämppä oo täynnä puruja, jos ne asuu semmoses isos akvaariossa.

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja OTA VAAN:
mä tahon toisen marsun..meillä on jo yks ja .... noh se on niin loistava persoona ja juttu kaveri.
NIITÄHÄN PTÄÄKIN OTTAA aina vähintöään kaksi ja éi kämppä oo täynnä puruja, jos ne asuu semmoses isos akvaariossa.
a) älä viitsi huutaa caps lockilla
b) olen vain maininnut tällä hetkellä meillä olevan yhden marsun(en ole ilmaissut etteikö olisi kenties ollut aiemmin tuon kumppanina mahdollista toista)
c) ja vaikka tuo marsu on tällä hetkellä yksin on se hyvin sosiaalinen tapaus

meillä on ns. avoin häkki mutta yhtään purua ei lennä lattialle vaikka marsu vetää ralli-spurtteja :)

ne oli tarkoitettu ystävällisiksi neuvoiksi, ei vo
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
Alkuperäinen kirjoittaja OTA VAAN:
a) älä viitsi huutaa caps lockilla
b) olen vain maininnut tällä hetkellä meillä olevan yhden marsun(en ole ilmaissut etteikö olisi kenties ollut aiemmin tuon kumppanina mahdollista toista)
c) ja vaikka tuo marsu on tällä hetkellä yksin on se hyvin sosiaalinen tapaus

meillä on ns. avoin häkki mutta yhtään purua ei lennä lattialle vaikka marsu vetää ralli-spurtteja :)
Mä olin tietääkseni sun puolella, mutta ei sit olla, jos niin tahdot.
(kun kerroin neuvoja, ettei purut lennä, mut vedetään neuvot pyynnöstäsi takas)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja kaksplusyks:

No juu... Tuo 2. on paha. Etenkin jos marsut on pitkäkarvaisia. :kieh: :D Jo niiden häkistä pois ottaminen tuottaa purusotkua lattialle.
EI riitä :D 1.ongelma hoidettu jo,meillä on kaneja 2. ongelmaan meillä käytetään puupellettiä pitkäkarvaisilla kaneilla, ei leviä ja imee hajutkin paremmin kuin muha. ja tästä varmaan selvisi että putsailen häkkejä muutenkin,yksi lisää ei paljoa painaisi ja 3.en oo allerginen millekkään elukalle... Eli saisko vielä 98 lisää?? =)

yks ongelma on että kotia etsiviä marsuja ei tällä alueella ole tai on varmaan joskus,muttei nyt ole pariin kuukauteen näkyny yhtään. Periaatteestakaan en eläinkaupasta osta.
Voisin eläkekodin tarjota,muttaku nyt ei oo eläkeläisiä tai mitään muutakaan tarjolla :D

Yhteistyössä