mä haluan että tää mahavaihe päättyy!!!!!

mä olen nyt niin lopen kyllästynyt tähän mun suureen ja mahtavaan mahaan et mä oikeesti haluan et toi vauva tulee ulos!!! mut kun ei se tuu vaikka käsken!! rv 37 menos ja täs voi olla viel parhaas tapaukses se viis viikkoo jälel!!!

onko muita jotka ei enää jaksa kantaa mahaa ja parivuotiasta samaan aikaan.....saati sit köykkii lelui ja siivota ja kaikkee mitä nyt vaan tulee mieleen.....mä haluun ton vauvan ulos!!!
 
Hei kohtalosisko!
Täällä viikkoja kaks enempi39, ja myös 2v esikoinen, ja pinna mennyt jo viimeisten viikkojen ajan tähän raskauteen! Vauva peuhaa mahassa niin että olo on ihan piesty. Suppareita on tullut jo muutaman viikon ajan, mutta mikään ei edisty. Arg mä en kans jaksa tän mahan kans enää päivääkään. Ja tuntuu et kun ajattelen näin niin menee varmasti yliaikaiseks.Tsemppiä sulle!
 
Joo, täällä kans yks. Mutta silti toivon että päästään laskettuun aikaan ainakin. Mulla ennestään 2 v ja 5 v ja väitylin kanssa sama tunne. Mulla seuranta äitipolilla pienen sikiön takia. Kasvaa omalla käyrällään alemmalla ja odotan että kasvaa vielä ainakin sen 4 vkoa. :heart: Edelliset menny yli, tän ei varmaan edes anneta.
 
Mä kuulun ehdottomasti sun kans tässä asiassa samalle aaltopituudelle! :wave:
Meillä kaksi lasta jo ennestän, ja ne on kohta 3v ja 5vee..
Mua vedetään ihan 10-0 kun ne tietää että mä en ole nopea, enkä oikein pysy perässä.. :kieh:
Jos mä oisin jakautunut niin paljon helpompi olis mennä ja leikkiä.
Mä en tykkää olla raskaana.

Ugh, salsai on puhunut. :saint:
 
meillä tuo neiti kun meinaa vielä alkaa uhmailemaan kaiken kukkuraks...äskenkin oli semmonen episodi päiväunien kans et meinaa äitillä tulla uni ennen lasta!! yleensä kun on aina vaan iloinen ja nauravainen et on sinänsä päästäny helpolla...vähä on supistellu mut vähänkö ärsyttää jos se sen viis viikkoo lupailee ja joka nippasust on sellanen olo et jos vaik kohta olis lähtö synnärille. niin ja salsai...mäkin oon hidas ja jo aamulla ekaks mietin et mitä rojuja alas kantais valmiiks ettei tarvis turhaan noita vintin rappuja painella edestakas..
 
B-7
Vaikka haluamalla halusin tän 7:nen mahavaiheen niin nyt oon jo niin kypsä koko odotukseen että.... :whistle:
Tässä lopussa ei oo mitään hohtoa,vaan vaivaa ja väsymystä.
Ja kun on noi 6 lastakin hoidettavana,nuorin 1,5v.
Ja kokoajan oon väsynyt ja kärttyinen :ashamed:
sais jo loppua joo,vaan ei oo viikkoja vielä tarpeeksi...
Ap:llä oliskin jo hyvät viikot,toivottavasti pian tapahtuu :hug:
Petite ja seiska rv 33+0
 
Tää ei paljoo lohduta, mutta ei sinne kukaan oo jäänyt eikä sinne kukaan tyttö-/poikakaveriaan tuo.... :D |O . Näin "lohdutti" (aukoi päätään) mulle mein terkkari aikanaan kun olin oikein kyllästynyt kanssa mahavaiheeseen.
 
taas eilen lupaili kun poltteli selkää jonkun verran..........mut ei!! vielä ollaan yhdes kasas..(ja oletettavasti kuitenkin vielä viikkoja kun edellisetkin on tullu vasta la:n jälkeen).aaarrrggghhh!!
jos vaik yrittäis käydä vähä kävelyllä tänään jos se vaikka ees vähän auttais asiaa edistävästi! mä olin illal niin älyttömän turvoksissakin et hyi kamala kun oli paha olla, täytyy olla vaan vesilinjalla tänään ettei illal kostautuis..(lupaus siihen asti kunnes joku kermapulla kävelee vastaan..;p )
 
Mulla vasta viikkoja 29 ja oon jo ihan kyllästynyt vaikka maha ei vielä kauheen iso olekaan. Selkäsärkyjä ja liitoskipuja on ja väsymystä. Tää on mun viides raskaus, lapsia kaksi, 5v ja 1v4kk. 5v on rasittava ja pienempi myös :ashamed: . Mul on kokoajan hermot niin kireellä että hohhoijaa |O . Toi reilu 1v on kanneltava ja kokoajan roikkuu puntissa, on myös melko kiukkunen ja nukkuu yöt huonosti kun allergioita ja niitten selvittely väsyttää entisestään. Meil on remonttia taas ja mies tekee töiden jälkeen sitä joten oon kokopäivän yksin lasten kans. Nää molemmat on menny 1-2vk yli lasketun ajan joten tammikuun loppuun varmaan menee. Ei jaksais myöskään näitten lasten kans lähtee mihinkään vaikka ois kiva käydä kavereilla mut lähteminen on vaan mulle niin ylimääräsen rankkaa :LOL: . Nyt viel pienempi on kuumeessa ja itkee kokoajan. Kämppä on kun kaatopaikka enkä jaksais tehä mitään ja ukko valittaa kun pyydän kavereita tänne ku on niin sotkusta. Helpotti kun sai vähän valittaa.
 

Yhteistyössä