Mä en ymmärrä kuinka jaksan vielä 10 viikkoa!!!

Mä en pysty nukkumaan, enkä hereillä saa tehtyä oikeen mitään :|
Yöllä kädet puutuu ja niitä särkee niin kovaa, että nukkuminen ei onnistu, ku puolen tunnin pätkissä ja hereillä istuskelen puoli yötä.
Sitte ku nukkuu liian vähä, niin on aivan känninen olo ja pyörryttää koko ajan.
Ei jaksaisi laittaa ruokaa, eikä siivota (ei edes saisi), ei voi poikia nostella, ei saisi kävellä turhaan... Eihän tästä tuu mitään, mä alan olla jo niin väsyny :'(

pöhlö
Olet ilmeisesti raskaana? Kyllä tuo olo voi vielä kohentuakin. Mulla ainakin selkäkivut antoi periksi vielä loppuvaiheessa, vaikka olin varma, että ne vaan pahenisi. Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja voe:
Ymmärrän. Vaikka mulla ihan hyvä fiilis ja unikin maittaa, niin silti ihan kypsä. Tosin 2vko:a enää laskettuun. Blaah!
Sulla on sitten jo hyvällä mallilla asiat :D
En tiedä kuinka kauan tämä täälä mahassa viihtyy, viime viikolla kohdunsuu oli 3cm auki ja kohdunlaulaa jäljellä 1,5cm :| Siksi pitääkin ottaa niin rauhallisesti...

voe
Ootko myöskin ihan kypsä? Olisiko jotain houkuttelulaulua tai loitsua, jonka avulla tämä haluaisi ulos..?

Voisiko yrittää jotenkin lahjoa? Kiristys ja uhkailu tuntuu jotenkin kohtuuttomalta näin pienen kohdalla, joskin esikoisen kanssa välillä toimii valitettavan sujuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Ymmärrän. Vaikka mulla ihan hyvä fiilis ja unikin maittaa, niin silti ihan kypsä. Tosin 2vko:a enää laskettuun. Blaah!
mulla enää 3päivää laskettuun

itellä rv 39+4 ja ollut viikosta 34 täysin valmis lähtee tosi toimiin.mulla lonkat vaivannut tosi paljon ja käynyt välillä sairaalassa.lepoa pitäisi olla mutta kun lapset pitää hoitaa ja koti ym.
aika onneksi menee nopeasti!vaikka sillä hetkellä tuntuu ettei menis..
voimia sinulle :hug:

huoh
eipä taida sellaista luikautusta olla että pelkästään sen avulla ulos tulisi ;) voihan tässä alkaa kokeilemaan.. alotanko valssista? humpasta? rockista? =)

Ootko myöskin ihan kypsä? Olisiko jotain houkuttelulaulua tai loitsua, jonka avulla tämä haluaisi ulos..?

Voisiko yrittää jotenkin lahjoa? Kiristys ja uhkailu tuntuu jotenkin kohtuuttomalta näin pienen kohdalla, joskin esikoisen kanssa välillä toimii valitettavan sujuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
Samassa veneessä ollaan melkein. la tulee rv29 :) Työnteko loppuu tämänvkon jälkeen kun ei oikeen enään mihinkään kykene. Toivon vaan, että aika menee nopeesti.....
Tuntuu, että mitä enemmän vaivoja on, niin sitä hitaammin menee aika |O Sitte ku sairaslomaa on jatkunu melkeen raskauden alusta asti, niin tulee jo aikakin pitkäksi ja sitte, ku ei enää saisi tehdä paljo mitään :| No onneksi aletaan jo olla paremmalla puolella :) Mutta vois välillä olla yks ihan kokonaan vaivaton päivä |O

AnniHelena
Voimia ap ja muut joilla vaivoja.

Täytyy olla kiitollinen helposta raskaudesta, mikään ei nyt oikein vaivaa. Paitsi turvonnut olo mutta aika normaalia tässä vaiheessa, tänään 39+5. Ei supistuksen supistusta ole ollut...

voe
Josjoku heavy-tyyppinen. Ehkä hermostuu ja haluaa tulla valittamaan. ;)

eipä taida sellaista luikautusta olla että pelkästään sen avulla ulos tulisi ;) voihan tässä alkaa kokeilemaan.. alotanko valssista? humpasta? rockista? =)

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Voimia ap ja muut joilla vaivoja.

Täytyy olla kiitollinen helposta raskaudesta, mikään ei nyt oikein vaivaa. Paitsi turvonnut olo mutta aika normaalia tässä vaiheessa, tänään 39+5. Ei supistuksen supistusta ole ollut...
Edellinen raskaus meni mullakin tosi helposti, ei paljo raskaana huomannu olevan... Nyt on sitte ollu päänsärkyä 20 viikkoa, supisteluja, liitoskipuja, sitte turvotusta ja käsien puutumista... Aamulla on kiva herätä, ku kaikki sormet on aivan luonnottomasti koukussa ja käsi aukeaa kunnolla vasta tunnin päästä, eikä sillonkaan meinaa pystyä tekemään mitään |O

Yhteistyössä