Mä en usko että mieheni elää pitkään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Upeaa että kaikki meni taas täydestä. Nyt tarinaa lehteen kirjoittamaan.
Elämänkerta jäänee häneltä kirjoittamatta.
Mies yskinyt jo 13 vuotta. Kun neuvoin lukemaan nettisivulta arvelemani diagnoosin, kirjoittaja ei reagoinut asiaan.
Normaali ihminen olisi kiittänyt diagnoosista.
Isäni sairasti tuota sairautta ja oli pitkiä jaksoja sairaalassa. Läökärit selittivät minulle sairauden puhelimessa juurta jaksain. Isä yski äänekkäästi varsinkin talvipakkasilla.
Feikit kirjoittajat karkottavat viimeisetkin lukijat tältä palstalta.
Itse olen aina kertonut rehellisesti elämästäni huumorilla höystäen.
Kun en lähtenyt tekemään laupeuden töitä ammatikseni ajattelin aikoinaan tehdä vapaaehtoistyötä netissä. Ennen nettirupeamaa perustin vertaistukiryhmän ja kävin paljon erilaisissa tilaisuuksissa.
Tietoni ovat jo niistä ajoista vanhentuneet.
Voin hyvin eikä minulla ole enää mitään tarvetta tsempata itseäni netissä.
Kirjoituksistani en ole koskaan tienannut penniäkään. Maailma on täynnä luettavaa.
Nauttikaa siitä.
 
vierailija
Elämänkerta jäänee häneltä kirjoittamatta.
Mies yskinyt jo 13 vuotta. Kun neuvoin lukemaan nettisivulta arvelemani diagnoosin, kirjoittaja ei reagoinut asiaan.
Normaali ihminen olisi kiittänyt diagnoosista.
Isäni sairasti tuota sairautta ja oli pitkiä jaksoja sairaalassa. Läökärit selittivät minulle sairauden puhelimessa juurta jaksain. Isä yski äänekkäästi varsinkin talvipakkasilla.
Feikit kirjoittajat karkottavat viimeisetkin lukijat tältä palstalta.
Itse olen aina kertonut rehellisesti elämästäni huumorilla höystäen.
Kun en lähtenyt tekemään laupeuden töitä ammatikseni ajattelin aikoinaan tehdä vapaaehtoistyötä netissä. Ennen nettirupeamaa perustin vertaistukiryhmän ja kävin paljon erilaisissa tilaisuuksissa.
Tietoni ovat jo niistä ajoista vanhentuneet.
Voin hyvin eikä minulla ole enää mitään tarvetta tsempata itseäni netissä.
Kirjoituksistani en ole koskaan tienannut penniäkään. Maailma on täynnä luettavaa.
Nauttikaa siitä.
👍 Sinä olet kyllä mainio :)
 

Yhteistyössä