Mä en tiedä mitä tekisin kaikella tällä rahalla :)

  • Viestiketjun aloittaja pakko hehkuttaa
  • Ensimmäinen viesti
pakko hehkuttaa
Kotihoidon tuella ollut viimeiset 3 vuotta ja tänään tuli ensimmäinen tili =) Eihän se paljon ole, mutta käteen jäi 1200? ja se on PALJON verrattuna siihen miten olen viime vuosina saanut. Laskuihin se menee, mutta kerrankin ei tarvi anoa eräpäivän siirtoja tai loppukuusta laina ruokarahaa vanhemmilta. Jo se on luksusta, en mä shoppailureissuja tarvi :)
 
pakko hehkuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Kiva, mutta kuitenkin huono
Tarkoitat, että palkka on huono? :) Niinhän se, mutta olenkin töissä vaan osa-aikaisesti. Mieluummin teen näin, ja lapsi voi olla hoidossa vaan 10pvä/kk sen sijaan, että olisin kokopäiväisesti töissä ja lasta näkisin harvemmin :) Kyllä me tällä summalla pärjätään. Mä voin yrittää rikastua sitten myöhemmin kun lapsi on vähän isompi ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pakko hehkuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Kiva, mutta kuitenkin huono
Tarkoitat, että palkka on huono? :) Niinhän se, mutta olenkin töissä vaan osa-aikaisesti. Mieluummin teen näin, ja lapsi voi olla hoidossa vaan 10pvä/kk sen sijaan, että olisin kokopäiväisesti töissä ja lasta näkisin harvemmin :) Kyllä me tällä summalla pärjätään. Mä voin yrittää rikastua sitten myöhemmin kun lapsi on vähän isompi ;)
Näin minäki oo ajatellu. Meillä on kaks muksua ja oon 23v ja mies 22 joten eiköhän me vielä keretä :D
 

Yhteistyössä