Mä en tajua näitä Ukkos-rakastajia!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ihanaa, ukkonen tulee! Mä rakastan ukkosta sydän sydän sydän!

Ettekö tajua, että tänäkin kesänä ukkonen on sytyttänyt ihmisten taloja ja polttanut koteja? Varmaan vähenis toi rakastaminen, jos oma tai läheisen koti menis.

h
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ettekö tajua, että tänäkin kesänä ukkonen on sytyttänyt ihmisten taloja ja polttanut koteja? Varmaan vähenis toi rakastaminen, jos oma tai läheisen koti menis.
juu. mä luulen että paniikki yltyy kun tajutaan mikä on edessä... kyllä mustakin pieni ukkonen on kiva mutta liika on liikaa.

Järjen ääni
Yhdeksän uutiset ei juuri puhunut myrskystä mitään erikoista, merialueille luvattiin 21m/s tuulta muttei mitään sellaista kuin Iltis lietsoo. (Että varatkaa lounaissuomalaiset viikoksi ruokaa ja radio lähelle). Kunpa nyt sataisi edes vähän täällä lahden liepeillä, nyt lähinnä vaan selkenee....

minä

Peesaa.

ei ukkonen luonnonilmiönä mitenkään ihana ole mutta se salamoiden tanssi taivaalla on vaan upeeta katottavaa.

kyllä mieki joka kerta toivon ettei yhtään tulipaloa syttyis eikä laitteita menis hajalle kun ukkonen nousee, en miekään mikään pökiö ole sen asian suhteen.

buuhuu

Myös helle ja sateet tappaa. Voi kyynel.

mä en rakasta ukkosta, mut kyllä mä välillä oikein odotan et tulis kunnon rytinä ja jyrinä.

mun mielestä juuri se pelottavuus ja sen ukkosen rajuus tekee siitä niin upean, sitä tuntee itsensä aika pieneksi ja mitättömäksi sellaisen voiman edessä, ja se on aika hyvä aina sillointällöin huomata :whistle:

luulen
Eihän sitä kerrostalossa osaa pelätä. Eikä muutenkaan kaupungissa tai taajamissa. Osalla ukkosesta tykkääjistä olis varmaan kakat housussa kun joutuis oikein kunnon ukkosmyräkkään maaseudulle.

Alkuperäinen kirjoittaja luulen:
Eihän sitä kerrostalossa osaa pelätä. Eikä muutenkaan kaupungissa tai taajamissa. Osalla ukkosesta tykkääjistä olis varmaan kakat housussa kun joutuis oikein kunnon ukkosmyräkkään maaseudulle.
Oon mä maalla ollut ukkosen aikaan, still i love it! :heart:

Asun kerrostalossa mutta olen kokenut maalla ukkosilmat. Eivätkä olleet mitään pieniä. Että älä lässytä kun et tiedä.

vieras
mä en tajua helle-rakastajia. Ihmiset kärsii liiallisesta kuumuudesta ja se on vaarallista. Hyvää että pitää tuhlata kukkiin ja nurmikoihin.

Jos sun elämä on pilalla, toisten tykkäämisistä niin kannattaa luovuttaa. Eikai kukaan nyt niin helvetin tyhmä ole, että toivoo pahoja toisille! Järki käteen.
Osa tykkää ukkosen tuomasta pienestä jännityksestä ja tunnelmasta, toinen taas tykkää liian kuumasta ja kuivasta ilmasta.. ja kuumana kesänä ihmisiäkin hukkuu paljon enempi ku viileempänä. NI.

Aijaa, mä en sais nauttia ukkosesta koska jonkun talo on palanut kun siihen on salama iskenyt? Ei varmaan sais nauttia autolla ajamisestakaan, kun joku on ajanut kolarin? Tai pähkinöiden syömisestä, kun joku on saanut allergisen reaktion ja kuollut. Lapsistaankaan ei saa nauttia, koska jotkut ei ikinä edes saa lapsia.

...
kummasti se ukkosmyräkkä täällä kaupungissakin aiheuttaa tuhoa, just meni viime viikolla vajaan kilsan päästä nokian jonkun johtajan kesämökki

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:

Aijaa, mä en sais nauttia ukkosesta koska jonkun talo on palanut kun siihen on salama iskenyt? Ei varmaan sais nauttia autolla ajamisestakaan, kun joku on ajanut kolarin? Tai pähkinöiden syömisestä, kun joku on saanut allergisen reaktion ja kuollut. Lapsistaankaan ei saa nauttia, koska jotkut ei ikinä edes saa lapsia.
Näin se homma etenee. Mistään et saa nauttia, aina joku narisee.

ukkonen rules
Ei ole mitään mahtavampaa, kui kunnon ukkonen. Taivas välkkyy ja ikkunat helisee. Luv it!
Sääli vaan, että täälä pääkaupunkiseudulla ei ainuttakaan sellaista myräkkää ole tänä kesänä saanut kokea :-(

Yhteistyössä