!"#%¤% mä en saa renkaiden pultteja auki..

Borkku
No voi persus.

Jos sulla on CRCtä niin ruiskuta sitä niihin ja anna vaikuttaa tovi jos vaikka helppais niin ja se nitkutus molempiin suuntiin auttaa monesti ku vaan jaksaa nitkuttaa.
 
make
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Miks et vaihtanu kerralla kaikkia? :eek:
Tuli pimeä, en otsalampun "valossa" nähny enää kunnolla. Päivän humputtelin kylillä, ja liian myöhään aloitin homman. Ja onko siihen joku laki, että kaikki renkaat pitää vaihtaa kerralla :D :D
sää yrität varmaan väärään suuntaan vääntää? eri suunta toisella puolen.
 
Zoe-F
Säksätä sille joka laitto kesikset liian tiukalle.
Miä yleensä (jos ei oo kunnon laitteit) ni nitkuttelen polkemal jalal siit ristikkoavaimen varren päältä ja käden kaa nyin vastakkaiselt puolelt.


sää yrität varmaan väärään suuntaan vääntää? eri suunta toisella puolen.
Kyllä ne aina kääntyy auki samaan suuntaan, eli vastapäivään, niinkuin pullon korkkikin.
 
auto
Älä aja autolla, jossa eripari renkaita, tällainen teksti mm. löytyi: kitka- ja tavallisten renkaiden sekakäyttö saa auton pyörimään ympäri käännyttäessä tai jarrutettaessa niiden erilaisen kaarreajovoiman takia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei se öljy tässä vaiheessa mitään auta, mutta sitten auttaa kun öljyät sen kierteen ennen asennusta. helpottaa sitten enskerralla ..
Auttaa se, kokemusta on. Tietenkin kannattaisi öljytä etukäteen, mutta kyllä sitä öljyä vähän pääsee kierteisiin vaikka mutteri onkin kiinni. Se vähä on mulla ollut joskus se ratkaiseva helpotus, että renkaat on saatu vaihdettua.
 
No ei kai
Alkuperäinen kirjoittaja auto:
Älä aja autolla, jossa eripari renkaita, tällainen teksti mm. löytyi: kitka- ja tavallisten renkaiden sekakäyttö saa auton pyörimään ympäri käännyttäessä tai jarrutettaessa niiden erilaisen kaarreajovoiman takia.
ap semmosta tekiskään? Ethän?

Ei ainakaan itellä tulis mieleenkään...

Mä vaihoin renkaat jo viikkoja sitten ku täällä päin lapissa missä asun on jo lunta ja tiet jäässä...

Ja avaimen päällä pompitaan täälläki mut aukeevat onneks :)
 

Yhteistyössä