Mä en oo masturboinu vuosiin!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ööö
Mä en ymmärrä, että miten jos ei omaan itseensä ole tutustunut niin et tietää mikä tuntuu hyvältä, et miten voi miestä opastaa? Vai tyydyttekö siihen mitä saatte? Vai mies tuntee teidät itseänne paremmin ja tiedää mistä tykkäätte?

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Mä en ymmärrä, että miten jos ei omaan itseensä ole tutustunut niin et tietää mikä tuntuu hyvältä, et miten voi miestä opastaa? Vai tyydyttekö siihen mitä saatte? Vai mies tuntee teidät itseänne paremmin ja tiedää mistä tykkäätte?
Kyllä mä mieluummin miehen kanssa tutustun mikä tuntuu hyvältä, kuin sormien/lelujen. Eipä ole koskaan vielä jäänyt nautinto saamatta.

Ja kyllähän tuo tietää mistä tykkään ja tiedän itsekkin, ilman että mun tarvii itseäni tyydyttää sormin/leluin.

Leluja voi toki yhdessä käyttää, mutta mulla nyt ei vaan satu kiihottamaan "oma kiva".

ööö
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Kyllä mä mieluummin miehen kanssa tutustun mikä tuntuu hyvältä, kuin sormien/lelujen. Eipä ole koskaan vielä jäänyt nautinto saamatta.

Ja kyllähän tuo tietää mistä tykkään ja tiedän itsekkin, ilman että mun tarvii itseäni tyydyttää sormin/leluin.

Leluja voi toki yhdessä käyttää, mutta mulla nyt ei vaan satu kiihottamaan "oma kiva".
Ok! Hyvä vastaus, nyt ymmärrän (ainakin vähän paremmin) :)
Mulle vain itsetyydytys on ollut aina itsestään selvää :)
Ja varsinkin nyt kun miestä ei seksi kiinnosta (masennus), olen usein itseni joutunut/ saanut tyydyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
ostakaa seksikeinu ni johan innostutte :whistle:
Mikä se on? Roikkuuko jotkut hihnat katosta?
ilman hihnojahan se roikkuu ihan itestään ilmassa :whistle:
Löysin kuvan netistä ja keinu näyttää olevan kahden hengen vehje. :whistle: Sellanen katosta roikkuva.
juu niitä on paljon erilaisia..meillä voi keinua yksinkin ja toi on tollanen fiksun näkönen 4piste kiinnitys =)

Löysin kuvan netistä ja keinu näyttää olevan kahden hengen vehje. :whistle: Sellanen katosta roikkuva.
juu niitä on paljon erilaisia..meillä voi keinua yksinkin ja toi on tollanen fiksun näkönen 4piste kiinnitys =)
Kiinnitys kuin rallikuskin penkissä :LOL: :LOL:

Ok! Hyvä vastaus, nyt ymmärrän (ainakin vähän paremmin) :)
Mulle vain itsetyydytys on ollut aina itsestään selvää :)
Ja varsinkin nyt kun miestä ei seksi kiinnosta (masennus), olen usein itseni joutunut/ saanut tyydyttää.
Kaikki kun on niin erillaisia ja tykkää eriasioista. Mutta siis en sano etten koskaan tule itsetyydystä harrastamaan, enkä sano etten sitä ikinä oli kokeillut ;) Kait mä en varmaan osaa tai jotain, kun en ole siittä koskaan tyydytystä saanut..

Kiinnitys kuin rallikuskin penkissä :LOL: :LOL:
asiaa puhut :D :LOL: on se sellasta kyytiä nääs :D

Yhteistyössä