mä en muistanu miten tää voikin olla näin tätä...

oon nyt kolmatta tuntii pitäny saunaa lämpösenä siltä varalta JOS toi kuopus vaikka kävis nukkumaan ja lopettais sen karjumisen... se nousee pystyyn, heittää tutin lattialle ja huutaa niin kauan ennen ku menen antamaan sen takasin. laitan sen makaamaan, peiton päälle, kävelen ulos huoneesta ja alakertaan ni huuto alkaa ku ehdin portaiden alapäähän. elättelen edelleen toivoa omasta rauhasta ja saunomisesta, jos vaikka kohta... :|
 
Menehän ylös ja ota hänet syliin ja annat vielä muutaman minuutin mittasen halin ja hyvänyönsuukon, sitten sanot, että on aika käydä nukkumaan, pää tyynyyt, kauniita unia rakas :heart: Paremmalla mielellä ootte molemmat :heart: Tai en tiedä mitä olet jo koittanut, mutta meillä halitaan paljon ja varsinkin iltasin.Joskus meilläkin illalla tyttö huutaa vielä äitiä ja siihen auttaa sylittely ja suukko ja hyvät yöt.
 
no mä oon sen jo kolme kertaa halinu ja silitelly uneen ja se herää aina uudestaan. hohhoijaa... enkä viitsi saunaankaan ottaa, siitä se on oma rauha ja rentoutuminen kaukana jos on alle parivuotias ipana vahdittavana ettei putoo kiukaaseen tai jotain. iän puolesta voisin saunaan viedäkin ja tykkäis siitä. mun mies ei siis voi vahtia vauvaa koska on töissä ainaki perjantaihin asti.
nyt on sen verran hiljasta et jos vaikka nyt nukkuis.. ootellaan, toivottavasti ei herää ku laitan veden valumaan.
 
tähän ei auta edes tuttiremmi.. tutti kun ei putoile vaan tää ipana heittää sen tahallaan että tulisin sen antamaan takaisin. jos teippaisin tutin sen suuhun ni kyllä se keksii jonkun muun syyn, heittelis varmaan peittoa sittennii.
ja just ku pääsin sanomaan että ehkä kohta pääsisin saunomaan ni ei, alkaa alusta. nyt taas hiljasempaa onneksi.
 

Yhteistyössä