Mä en millää jaksais enää päivääkään!Vinkkejä?

Voi kun pääsis synnyttämään.En jaksais millään enää tän massun kans,oon tosi hoikka pieni kokonen nainen ja tän raskaus massun kantaminen nyt loppu metreillä alkaa olla tuskallista.*Huoh*

Millä mä saisin vauhtia tähän touhuun että pääsisin ponnistelemaan?Kolme ässää ei ainakaa tunnu tehoovan... :whistle:

Vauva laskeutunu/kiinnittynyt,kohdunsuu auki ja paikat pehmeet mutta mitään tuntemuksia enää että syntyis.

*Purkaus* |O

Rentoudu :)

Äh, en mä tiiä. Sieltä ne tulee ku on tullakseen... Mä viimesinä päivinä nautiskelin vapaudesta, ku tiesin etten sitte koskaan enää voi noin vaa lähteä, mulla kun oli esikoinen tulossa.

Monesko ja millä viikoilla mennään?

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Rentoudu :)

Äh, en mä tiiä. Sieltä ne tulee ku on tullakseen... Mä viimesinä päivinä nautiskelin vapaudesta, ku tiesin etten sitte koskaan enää voi noin vaa lähteä, mulla kun oli esikoinen tulossa.

Monesko ja millä viikoilla mennään?
Tää on mun seitsemäs...tai siis kuudes (yks enkeli).Ja viikkoja on vajaa 38. :)

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Paljos siulla on viikkoja?
Vajaa 38 vasta.Joten malttia varmaan tarvis vielä vaan.. :ashamed: :whistle:
Jos kokeilet lisää sitä kolmee ässää :whistle:
Vai joko talo on aivan ylisiisti :D
Ei kai se auta kun jatkaa yritystä.. :whistle: Ei oo meillä sitä ongelmaa et kovin kauaa siistinä pysyis tän hulina sakin kans joten ei kun siivoomaan. :D

Jollain muullakin samat fiilikset :D
Mulla on ollut koko illan niin mielettömät "menkkakivut", että oli pakko ottaa särkylääkettä, että ees vähän olo helpottais. Toivottavasti tää ei oo tämmöstä koko loppuajan.

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Mulla on ollut koko illan niin mielettömät "menkkakivut", että oli pakko ottaa särkylääkettä, että ees vähän olo helpottais. Toivottavasti tää ei oo tämmöstä koko loppuajan.
Voihan kettu,oon kade!!Mulla nimittäin on muutama synnytys just noilla menkka kivuilla alkanu!Lähetä tänne ne kivut! :D

Milläs viikolla siellä kärvistellään? :wave: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Voihan kettu,oon kade!!Mulla nimittäin on muutama synnytys just noilla menkka kivuilla alkanu!Lähetä tänne ne kivut! :D

Milläs viikolla siellä kärvistellään? :wave: :)
Viikkoja vasta 36+5, joten vielä hetken saisi masussa pysyä. Mulla ei oo aikaisempien kaa ollut näitä menkkakipuja ollenkaan.

mulla on noita menkkamaisia kipuja,muttei ne mulla synnytyksen ole liittynyt..en ainakaan usko kun jatkunut aika kauan.pari päivää sitten oli tosi kovia pistävää kipua ihan alamahassa,et meinas jalat lähteä alta..ajattelin jo hetken,että pääsisin tositoimiin,mutta loppuikin n,tunnin kuluttua! :headwall:
aikasimmassa raskauksissa ei ole oikein ollut mitään tuntemuksia,ennenkuin vasta lapsvedet meni ja sit sairaalassa alkanut supparit.tässä raskaudessa on aika paljon ja jatkuvasti harjoitus suppareita,mutta niitä kovia tässä odottelen!!

Yhteistyössä