|O |O |O |O
tuijottaa vaan ja on kun ei kuulis mitä sille puhutaan :headwall:
käsket istumaan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja oikein odottaa et sä menet painamaan sen hemmetin perän sinne ketoon.
käsket sen maahan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja odottaa että sä menet ja isket sen sinne maahan.
käsket sen omalle pedilleen, niin se seisoo vaan ja tuijottaa sua ja odottaa että sä viet sen sinne petiin ja sit kun viet ja pääset itse istumaan, se nousee sieltä pedistä ja sama toistuu 59 kertaa.
se menee paikkoihin mihin ei sais ja tekee tahallaan kaikkee pientä jäynää ärsyttääkseen :kieh:
(ja älkää väittäkö mulle, että koira ei osais ärsyttää :xmas: )
hemmetin uhma |O |O |O
kun se kyllä osaa noi ja tottelee, mut toi uhmaikä :kieh:
mun pinna ei kestä, lahjokaa varapäreitä :|
tuijottaa vaan ja on kun ei kuulis mitä sille puhutaan :headwall:
käsket istumaan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja oikein odottaa et sä menet painamaan sen hemmetin perän sinne ketoon.
käsket sen maahan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja odottaa että sä menet ja isket sen sinne maahan.
käsket sen omalle pedilleen, niin se seisoo vaan ja tuijottaa sua ja odottaa että sä viet sen sinne petiin ja sit kun viet ja pääset itse istumaan, se nousee sieltä pedistä ja sama toistuu 59 kertaa.
se menee paikkoihin mihin ei sais ja tekee tahallaan kaikkee pientä jäynää ärsyttääkseen :kieh:
(ja älkää väittäkö mulle, että koira ei osais ärsyttää :xmas: )
hemmetin uhma |O |O |O
kun se kyllä osaa noi ja tottelee, mut toi uhmaikä :kieh:
mun pinna ei kestä, lahjokaa varapäreitä :|