Mä en käsitä miten toiset voi kohdella lapsiaan huonosti!!!! Kaupassa eilen.

Kaikille niitä lapsia sikiää |O Tästä alotuksesta saan varmasti sontaa niskaan ja paljon mut ei haittaa.
Kävin kaupassa eilen tytön kanssa ja sieltä pois tullessa ohitse kiilaa hirmuisen kokoinen mies raahaten n. 2-vuotista huutavaa poikaa perässään. Riepotteli käsistä ja otti välillä tukasta kiinni. Olivat liukuportaissa meidän edessä ja yritin sanoa miehelle että rauhottuu, lähti säntää parkuva poika ottessaan autolle. Mä jäin kärryjen kans jumiin likuportaisiin ja en ehtinyt näkemään minne meni.
Eikö ihmiset tajua mitä vanhemmuus tuo tullessaan? Vaikka lapselle kuinka olisi uhmaikä ei lasta noin saa kohdella!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
:ashamed: Onneksi et ollut täällä katsomassa ja kuuntelemassa kun lapsukaiset pukeutuivat ulkoilua varten. Kun he pääsivät ulos, heillä on ollut oikein hauskaa.

*vastaa asian vierestä*
Itse usein liikkeellä 2-vuotiaan uhmiksen kanssa joka saattaa alkaa huutaa kurkku suorana. Mut en minä lasta riepottele tms.
Jos lapsi kiukkuaa ja saa kunnon hepulin ja vanhempi ottaa sen iisisti niin ei siinä mitään vikaa ole.

Mun lähes 3 v poika saa aika ajoin raivarit, ja heittäytyy maahan kun mä pidän kädestä kiinni.

Joku varmaan tulkitsee sen lapsen kaltoin kohtelemiseksi, mutta eihän se sitä ole.

En tosin revi tukasta, tms...

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun lähes 3 v poika saa aika ajoin raivarit, ja heittäytyy maahan kun mä pidän kädestä kiinni.

Joku varmaan tulkitsee sen lapsen kaltoin kohtelemiseksi, mutta eihän se sitä ole.

En tosin revi tukasta, tms...
Toiset voi ajatella noin. Mä kyllä aika hyvin tunnistan milloin vanhempi yrittää vaan saada lasta eteenpäin.

Yhteistyössä