Mä en halua miehen veljeä perheineen meidän häihin, mut pakkohan nekin on kutsua:(

• Viestiketjun aloittaja Riikka
  • Ensimmäinen viesti
Riikka
AARGH!

V*tuttaa, koska ne on MUN häät! Ja nuo ko. tyypit tietyistä syistä lähinnä vain latistavat mun fiilistä, enkä todellakaan haluais niitä mun tärkeänä päivänäni paikalle. Hyi olkoon.

Mutta ne ovat myös MIEHEN häät.

Tuon asian vuoksi mietin, että pitäisikö jättää koko häät väliin. :/
Että mentäis maistraatissa naimisiin.

Perhoinen84
Onko miehesi väleissä veljeensä?
teidän tulee keskustella miehen kanssa asiasta. Kukaan ei hääpäivääsi pilaa,usko pois.Vaikka olisi riitoja yms,niin ei kukaan tahdo toisen hääpäivää pilata.ja et sinä edes ehdi huomata heitä koko juhlissa.se on sellaista vientiä koko päivä että siinä ei muista kuin pitää itsestään huoli :hug:
Ja jos olette miehenne kanssa samaa mieltä että ette tahdo heitä kutsua niin ette kutsu.Teidän päivä ja te päätätte ketkä saa osallistua juhlaanne.

Riikka
Pidämme muutenkin todella pienet häät, ihan vain kaikki läheisimmät ja rakkaimmat, tärkeimmät ihmiset paikalle. Ja miehen veli perheineen ei kuulu noihin ihmisiin. Toki on miehen veli, sitä ei voi mitenkään pyörtää. Mutta emme ole juurikaan tekemisissä, emmekä järin hyvissä väleissä, hyvä että edes tunnen miehen veljeä jne. Pystytään olemaan samassa paikassa yhtä aikaa tietyn ajan, mutta siinäpä se.

Syitä en halua eritellä, pian tunnistaa joku. :ashamed:
Mun mittapuuni mukaan kuitenkin todella paha, vaikkakin vanha syy.
Pakolla olen tähänkin asti ollut asiallinen silloin harvoin kun joudutaan olemaan samassa paikassa, mutta silloinkin sattuu ja vi*uttaa. Itse en jaksa mennä keljuiluun mukaan, jota miehen veljen avokilta erityisesti osakseni saan.

Riikka
Niin ja mitään pettämisiä ei ole ollut, tuosta mun tekstistäni nyt sellaisen käsityksen varmaan sai - ainakin itselle tuli se vaan mieleen, kun nyt luin kirjoitukseni.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra84:
Lapsuudessa tapahtui asioita minkä vuoksi en halua häntä tärkeisiin tapahtumiin elämässäni.. En ole missään yhteyksissä häneen eikä ole lapsenikaan
eikö lapsuusjutut ole aika vanhoja asioita?

mä en kyllä ymmärrä ap:n kaltaisia ihmisiä. Sä et halua miehesi veljeä häihinne.... Sun miehes tunteilla ei vissiin ole merkitystä? Oma sukusihan varmasti on aivan ihana ja mahtava ja loistotyyppejä täynnä, toisin kuin miehesi suku.... Ei ihme et osa avioliitoista kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Aikuiset ihmiset osaa käyttäytyä, joten kasva...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä en kyllä ymmärrä ap:n kaltaisia ihmisiä. Sä et halua miehesi veljeä häihinne.... Sun miehes tunteilla ei vissiin ole merkitystä? Oma sukusihan varmasti on aivan ihana ja mahtava ja loistotyyppejä täynnä, toisin kuin miehesi suku.... Ei ihme et osa avioliitoista kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Aikuiset ihmiset osaa käyttäytyä, joten kasva...
kyllähän ap jo aloitusviestissään itsekin ironisoi käytöstään, eli painotti että häät ovat myös miehensä, ei pelkästään hänen itsensä. että ennenkuin alkaa tykittää jotain paskaa muiden niskaan, kannattaa opetella lukemaan ja jopa ymmärtämään lukemaansa.

Riikka
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
miten sun mies suhtautuu veljeensä ja tämän naiseen?
miehesi varmaan tietää asiasta joka teen välejä hiertää?
Veljeensä ihan normaalisti, tähän naiseen viileästi.
Ja tietää tietysti.

Ja miehen veljessä itsessään ei ole mitään vikaa, vaikkakaan emme juuri tekemisissä ole. Mutta tuon veljen avokin näkeminenkin nostaa vitutuskäyrää, samoin sen avokin sanomiset, teot, ilmeet.... Huh. :(

daydarling
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Ja tietää tietysti.

Ja miehen veljessä itsessään ei ole mitään vikaa, vaikkakaan emme juuri tekemisissä ole. Mutta tuon veljen avokin näkeminenkin nostaa vitutuskäyrää, samoin sen avokin sanomiset, teot, ilmeet.... Huh. :(
Mulla tulee tästä jotenki mieleen et se on p*nnu sun exää tai sä sen exää. Eli jotain mikä ei liity varsinaisesti näihin veljeksiin mitenkään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Ja tietää tietysti.

Miksi sä annat tollaisen vallan ihmiselle, josta et edes pidä? Siis, että annat sen ärsyttää itseäsi jopa ilmeillään... Jospa et vaan välitä.

Yhteistyössä