Mä en enään jaksa!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No älä mee nukkuu jos siltä tuntuu. Istaha sohvalle, ja anna ajatusten vaan tulla ja mennä. Älä pohdi niitä, anna niitten vaan soljua. Katsele ympärille ja näe, ne pienet asiat mihin ei arjessa tule kiinnitettyä huomiota. Edelleen erityisemmin pohtimatta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
No älä mee nukkuu jos siltä tuntuu. Istaha sohvalle, ja anna ajatusten vaan tulla ja mennä. Älä pohdi niitä, anna niitten vaan soljua. Katsele ympärille ja näe, ne pienet asiat mihin ei arjessa tule kiinnitettyä huomiota. Edelleen erityisemmin pohtimatta.
Ne ajatukset pyörii tuolla väkisin:(

pullamurmeli
Koitahha miettiä jotaki mukavia asioita, ja huomenna sitte soitat vaikka vastaanotolle ja sanot, että masentaa pirusti etkä saa nukuttua. Josko saat sitte jotain apua sieltä kautta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
Koitahha miettiä jotaki mukavia asioita, ja huomenna sitte soitat vaikka vastaanotolle ja sanot, että masentaa pirusti etkä saa nukuttua. Josko saat sitte jotain apua sieltä kautta.
On mulla lääkärin kirjoittama masennuslääke resepti lompakossa!

pullamurmeli
Mikset ole hakenut lääkettä? Ite syön masennuslääkettä paniikkihäiriöön, ja minulla on luultavasti jonkinlainen masennuskin, joten annosta joudun nostamaan varmaankin vielä. Masennus ei oo leikin asia, kuten sanoin, kokemusta on. Eikä se pelkkä masennuslääke auta, kannattaa yrittää päästä mielenterveystoimistoon käymään, jotta saat purettua pahaa oloasi, ja juteltua luottamuksellisesti. Apua kannattaa ilman muuta hakea, se on sun oikeutesi. Toinen päivä voi useinkin olla taas parempi, mutta toisaalta jos on oikeasti vakavasti masentunut, niin se toinenkin päivä saattaa olla yhtä synkkä.. Älä jää yksin ja odottamaan että tilanne pahenee :/

Yhteistyössä