Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja <:Niin ja mitä se muille kuuluu miten jotkut elää. Huolehtisi omista asioistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja <:Niin ja mitä se muille kuuluu miten jotkut elää. Huolehtisi omista asioistaan.
Jotenkin näin.. Kai se nyt on pääasia, että jollakin saa itsensä elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kai faija maksaa sun kännylaskut kuiteskin, kun joudut soittelemaan sille ja pyytämään fyrkkaa? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kai faija maksaa sun kännylaskut kuiteskin, kun joudut soittelemaan sille ja pyytämään fyrkkaa? :snotty:
TietystiKorpeaa nää kuka elää milläkin aloitukset..
Asiasta Ivaloon, katoin FB kuvaani, ja ensimmäisen kerran ikinä tajusin, että mulla on ihan helvetin iso NENÄ![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kai faija maksaa sun kännylaskut kuiteskin, kun joudut soittelemaan sille ja pyytämään fyrkkaa? :snotty:
TietystiKorpeaa nää kuka elää milläkin aloitukset..
Asiasta Ivaloon, katoin FB kuvaani, ja ensimmäisen kerran ikinä tajusin, että mulla on ihan helvetin iso NENÄ![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Onko?![]()
Äkkii katsomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Onkohan meillä sama iskä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Asiasta moottorisahaan, onko se uus telkkari ohjelma "helppo elämä" tehty susta? Ku siin biisis lauletaan rikkaasta isästä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Asiasta moottorisahaan, onko se uus telkkari ohjelma "helppo elämä" tehty susta? Ku siin biisis lauletaan rikkaasta isästä :xmas:
OnPaitsi että mä en saanut toista koiraa teininä itselleni, vieläkin katkerana :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Asiasta moottorisahaan, onko se uus telkkari ohjelma "helppo elämä" tehty susta? Ku siin biisis lauletaan rikkaasta isästä :xmas:
OnPaitsi että mä en saanut toista koiraa teininä itselleni, vieläkin katkerana :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Lällällällälieruu, mäpä sain toisen, ja kolmannenki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *:Mun kans! Ja ex huolehtii tietysti myös mun elatuksesta!
Alkuperäinen kirjoittaja *:Mun kans! Ja ex huolehtii tietysti myös mun elatuksesta!