Mä elän ainakin täysin vanhempieni siivellä, mitään en tee itse, paitsi soitan ja pyydän isältä rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja <:
Niin ja mitä se muille kuuluu miten jotkut elää. Huolehtisi omista asioistaan.

Jotenkin näin.. Kai se nyt on pääasia, että jollakin saa itsensä elämään.

On kyllä, mutta ei jos sitä täältä kysytään :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kai faija maksaa sun kännylaskut kuiteskin, kun joudut soittelemaan sille ja pyytämään fyrkkaa? :snotty:

Tietysti :D Korpeaa nää kuka elää milläkin aloitukset..

Asiasta Ivaloon, katoin FB kuvaani, ja ensimmäisen kerran ikinä tajusin, että mulla on ihan helvetin iso NENÄ :o

Kai faija maksaa sun kännylaskut kuiteskin, kun joudut soittelemaan sille ja pyytämään fyrkkaa? :snotty:

Asiasta Ivaloon, katoin FB kuvaani, ja ensimmäisen kerran ikinä tajusin, että mulla on ihan helvetin iso NENÄ :o

Onko? :o
Äkkii katsomaan :D

Onkohan meillä sama iskä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Asiasta moottorisahaan, onko se uus telkkari ohjelma "helppo elämä" tehty susta? Ku siin biisis lauletaan rikkaasta isästä :xmas:

On :D Paitsi että mä en saanut toista koiraa teininä itselleni, vieläkin katkerana :saint:

Lällällällälieruu, mäpä sain toisen, ja kolmannenki :p

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Asiasta moottorisahaan, onko se uus telkkari ohjelma "helppo elämä" tehty susta? Ku siin biisis lauletaan rikkaasta isästä :xmas:

On :D Paitsi että mä en saanut toista koiraa teininä itselleni, vieläkin katkerana :saint:

IhQ! :heart:

Mä luulen et muut palstamammat on sulle aika kateellisia, ei kaikil oo siis niinku omaa tv showta B)

Uusimmat

Yhteistyössä