Jotenkin näin.. Kai se nyt on pääasia, että jollakin saa itsensä elämään.Alkuperäinen kirjoittaja <:Niin ja mitä se muille kuuluu miten jotkut elää. Huolehtisi omista asioistaan.
On kyllä, mutta ei jos sitä täältä kysytään :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Jotenkin näin.. Kai se nyt on pääasia, että jollakin saa itsensä elämään.Alkuperäinen kirjoittaja <:Niin ja mitä se muille kuuluu miten jotkut elää. Huolehtisi omista asioistaan.
TietystiAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kai faija maksaa sun kännylaskut kuiteskin, kun joudut soittelemaan sille ja pyytämään fyrkkaa? :snotty:
Onko?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:TietystiAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kai faija maksaa sun kännylaskut kuiteskin, kun joudut soittelemaan sille ja pyytämään fyrkkaa? :snotty:Korpeaa nää kuka elää milläkin aloitukset..
Asiasta Ivaloon, katoin FB kuvaani, ja ensimmäisen kerran ikinä tajusin, että mulla on ihan helvetin iso NENÄ![]()
Onkohan meillä sama iskäAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:TietystiAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kai faija maksaa sun kännylaskut kuiteskin, kun joudut soittelemaan sille ja pyytämään fyrkkaa? :snotty:Korpeaa nää kuka elää milläkin aloitukset..
Asiasta Ivaloon, katoin FB kuvaani, ja ensimmäisen kerran ikinä tajusin, että mulla on ihan helvetin iso NENÄ![]()
No onAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Onko?![]()
Äkkii katsomaan![]()
Toivottavasti ei, koska mä oon tottunut elooni perheen ainoana prinsessana :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Onkohan meillä sama iskä![]()
OnAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Asiasta moottorisahaan, onko se uus telkkari ohjelma "helppo elämä" tehty susta? Ku siin biisis lauletaan rikkaasta isästä :xmas:
Lällällällälieruu, mäpä sain toisen, ja kolmannenkiAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:OnAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Asiasta moottorisahaan, onko se uus telkkari ohjelma "helppo elämä" tehty susta? Ku siin biisis lauletaan rikkaasta isästä :xmas:Paitsi että mä en saanut toista koiraa teininä itselleni, vieläkin katkerana :saint:
IhQ! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:OnAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Asiasta moottorisahaan, onko se uus telkkari ohjelma "helppo elämä" tehty susta? Ku siin biisis lauletaan rikkaasta isästä :xmas:Paitsi että mä en saanut toista koiraa teininä itselleni, vieläkin katkerana :saint:
Mulla oli vaan yks koira.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Lällällällälieruu, mäpä sain toisen, ja kolmannenki![]()
Ex lyhentää mun opintolainaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja *:Mun kans! Ja ex huolehtii tietysti myös mun elatuksesta!
Kannattavinta ois hommata monta nyxää, jotka kaikki maksais oman osansa sun elämästä ja vähän extraa vaikka sen mukaan, että montako tuntia/viikko vietät heidän kanssaan.Alkuperäinen kirjoittaja *:Mun kans! Ja ex huolehtii tietysti myös mun elatuksesta!
Kaupallinen yhteistyö: Storytel