mä aion tänä vuonna tilata joululahjoja netistä. sis.2kysymystä.

Samoin minäkin oon tilannu yleensä netanttilasta. Hobbyhallista tilattiin kaverin kanssa nyt ja puolitettiin postikulut. Hobbyhallissa aika korkeat postikulut. En tosin nyt muista paljonko anttilassa on.. Elloksella on kans hyvä valikoima.
 
elloksella on ollu joka kerta joku ongelma ku oon sieltä koittanu tilata, et se siitä.. ja muistaakseni netanttilakin katko ainaki joskus yhteyksiä ja pukkas virhettä, mut täytyy tsekata valikoimat =) mä kans tilaisin varmaan mun äidin kaa puokkiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Noilla ukkeleilla taidat ap tarkoittaa näitä http://www.villitvekarat.fi/verkkokauppa/index.php?main_page=index&cPath=17&zenid=4c3db6ec963398427645144b04e574d6

Ovat nimittäin meijenkin sällin toivomuslistalla :D
niin kai sitten, kummipoika vaan esitti toiveensa ja tätsä jäi taas haavi auki että jahas, pannaan listalle :xmas:
mitä noi niinku on? on niin pienet kuvatkin :D
 
No on semmosia epämääräisen mallisia hahmoja. Rumia kuin taivas :x Ja onkohan niissä jotain että edustaa eri elementtejä... tuli, vesi jne. Taistelikohan ne keskenään vai miten se meni... ei jaksa muistaa....

Jos sulle on tullut leikin ihmemaa lelulehti niin sivulta 56 löytyy tuota sarjaa.... Kaupat myy pieniä (olikohan 4-5kpl) pakkauksia noita kun ovat jotain keräiltävää juttua, kai
 

Yhteistyössä