Madonnan hiustyyli järkyttää

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Madonna on vaihtanut taas kampausta ja se on nyt sitten aiheuttanut pienen kohun. Mä en kyllä ymmärrä minkä takia. Nainen on kyllä kasvoista kalpea ja laihan näköinen, mutta eihän noissa hiuksissa ole mitään vikaa. Kyllä noiden kasvojen pitäis järkyttää enemmän... :whistle: No ehkä mun ei ole tarkoitus ymmärtääkään.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1360472

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:16 potkuri85 kirjoitti:
Mjaa, no ei briteillä varmaan oo suurta sisältöö elämässä jos pitää kohua nostaa jonkun muorin tukasta...
Olispa itelläänki nii pienet ongelmat ja taivastelun aiheet... :whistle:
Ja kun ei tuo hiustyyli edes ole mitenkään radikaali, tuollaiset hiukset voi nähdä ihan taviksellakin. Radikaalimpaa olis ollu vetää sivuilta kaljuksi ja keskelle pinkki mohikaani. :D Briteiltä olis menny teet väärään kurkkuun! :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:19 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:16 potkuri85 kirjoitti:
Mjaa, no ei briteillä varmaan oo suurta sisältöö elämässä jos pitää kohua nostaa jonkun muorin tukasta...
Olispa itelläänki nii pienet ongelmat ja taivastelun aiheet... :whistle:
Ja kun ei tuo hiustyyli edes ole mitenkään radikaali, tuollaiset hiukset voi nähdä ihan taviksellakin. Radikaalimpaa olis ollu vetää sivuilta kaljuksi ja keskelle pinkki mohikaani. :D Briteiltä olis menny teet väärään kurkkuun! :laugh:

sellane oliski hiano :D pitäskö tehä vapputukka itelleen ja järkyttää ukko ressu :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:20 Mamma italiana kirjoitti:
joka tapauksessa yksi harvoista vuosia pinnalla olleista poptàhdistà, joka osaa muuttua monella tasolla, alkaen musiikista ja looksita. ihailen!!!!
Juu, Madonnahan on aivan loistava! Hänellä on paljon hyviä kappaleita ja olen aina tykännyt hänen musiikistaan. :)

Yhteistyössä