Madeleine tulee Estellen kastetilaisuuteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="wieras";26298004]Akaatilla on inside-tietoa![/QUOTE]

No, niin tietysti on! Kuinka mä en sitä tajunnutkaan. Onkohan Madeleine Victorian bestis? Kun niin hyvin on perillä kuningashuoneen asioista?

Hänen niin ah - syvääluotaava analyysi Madeleinesta oli todella mielenkiintoista luettavaa. Montakohan kertaa Akaatti onkaan jutellut Madden kanssa face to face, jotta hän pystyi niin perustavanlaatuisen analyysin tekemään?

Tule nyt Akaatti ihmeessä kommentoimaan. Sinähän olet aina ajan hermolla. =)

[QUOTE="pöh";26298029]Akaatti kyl tietää totuuden kun se on Vickanin bestis! :p[/QUOTE]

Niin mä vähän luulen kans. Toi MTV3:n juttu on varmaan vanhaa tietoa, ja Madde onkin perunut tulonsa viimeisen parin tunnin aikana. Ja Vickan on ilmoittanut sen ekana Akaatille. Siksi mediat ei vielä tiedä sitä.

Ihanaa olla ajan hermolla Akaatin ansiosta.

[QUOTE="vieras";26298039]Niin mä vähän luulen kans. Toi MTV3:n juttu on varmaan vanhaa tietoa, ja Madde onkin perunut tulonsa viimeisen parin tunnin aikana. Ja Vickan on ilmoittanut sen ekana Akaatille. Siksi mediat ei vielä tiedä sitä.

Ihanaa olla ajan hermolla Akaatin ansiosta.[/QUOTE]

:D

[QUOTE="hmm";26298316]Eihän tuo todistanut muuta kuin että Sofia ja Chris ovat saaneet kutsun. Ei juttu kerro onko Madeleine tulossa vaiko ei.[/QUOTE]

No, tuskin Chris on tervetullut Estellen kastetilaisuuteen ilman Maddea. =)

Mutta tämäkin olisi tietysti parasta varmistaa Akaatilta.

[QUOTE="vieras";26298686]No, tuskin Chris on tervetullut Estellen kastetilaisuuteen ilman Maddea. =)

Mutta tämäkin olisi tietysti parasta varmistaa Akaatilta.[/QUOTE]

Madde ja Chris ovat molemmat saaneet kutsut. Kummastakaan ei sanottu että olisivat tulossa.

Yhteistyössä