Madeleine McCann:in tapauksesta

Siis kaikki myötätuki vanhemmille MUTTA mun päähän ei mene se että ovat jättäneet YKSIN hotellihuoneeseen 4v.tytön sekä 2-vuotiaat kaksoissirarukset.Siis noin pienet lapset!!Vaikka ravintola olisi ihan lähellä ja juostais puolentunnin välein niin silti!Luulis lääkäripariskunnalla olevan enemmän järkeä päässä tai olisivat palkanneet lastenhoitajan.Huh huh!

saima harmaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:09 JabbaTheHut kirjoitti:
Tapauksesta en ole kuullutkaan mutta mitä tajusin niin pariskunta on jättänyt yksin hotellihuoneeseen yllämainitus ikäiset lapset? Mie en ikinä uskaltaisi jättää, herranen aika!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1368128

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:13 saima harmaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:09 JabbaTheHut kirjoitti:
Tapauksesta en ole kuullutkaan mutta mitä tajusin niin pariskunta on jättänyt yksin hotellihuoneeseen yllämainitus ikäiset lapset? Mie en ikinä uskaltaisi jättää, herranen aika!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1368128
Tossa ei tullut oikein taustat selviksi mutta voi kuinka suloinen pieni tyttö, kauheaa ajatella mitä voi käydä maailmassa :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:18 Venla kirjoitti:
Mulla on itselläni 4v.poika sekä 2-vuotiaat kaksoser eikä tulis ikimaailmassa mieleenkään lähteä illalliselle ja jättää lapset hotellihuoneeseen yksin,herranjumala sentään!
Mie mietin kokoajan samaa, ei hyvänen aika. Vaikka onkin kauheaa että tyttö on nyt kadonnut (hakiko joku sen siis hotellihuoneesta ja jäti kaksoset jäljelle) niin kyllä mulla syyttävä sormi osoittaa vanhempiakin. Oliko ne lomareissulle? Ai kun se toimiskin niin, etä lomilla vaan lapset hotellille ja itse romanttiselle illalliselle :eek:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:27 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
ja mun ystävä oli tänään jättänyt nelivuotiaan yksin autoon neljäksikymmenenksi minuutiksi, kun oli mennyt lääkärikeskuksen. sanoi vain laittaneensa ovet lukkoon ja siellä lapsi oli istunut turvaistuimeen köytettynä ton ajan.
no huh huh toivottavasti valaisit ystävääsi hieman

Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:27 vieras kirjoitti:
Entä jos tuo onkin lavastettu juttu, niinkuin sen yhden amerikkalaisen lapsiprinsessan, mikä sen nimi olikaan, juttu?
Olen itse pohtinut samaa. Mutta enpä oikein jaksa uskoa, mahdollistahan se tottakai on, että vanhemmat ovat itse tehneet tyttärelleen jotain.
Kyllä poliisi heidänkin taustansa ja viimeiset tekemisensä tutkii ja kuulustelee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:34 Lunatic kirjoitti:
Niin tosiaan, se yksi mies väitti olleensa Bennettin murhaaja.
Mutta tosiaan, jos tästä jutusta puhutaan, niin kyllä vanhemmatkin ovat poliiseille epäiltyjä.
Dna testithän sulki vanhemmat ainakin surmaajina pois. Mut kyllähän kansan mielissä vanhemmat on aina varmaan osasyyllisiä tässä jutussa.

Eli ilmeisesti yksi paaepaillyista on Prtugalissa asuva brittimies. Hanen loma-asuntonsa sijaitsee ihan McCannien hotellin vieressa. Hanella on omien sanojensa mukaan ihan Maddien nakoinen tytar, joka on aitinsa huollossa, ja ei its etytartaan paljoa nae.
Hmm..

Frebas
On se kyllä aika kohtuutonta jättää pienet lapset yksin hotellihuoneeseen! Kaikki aina ajattelee, että "Ei nyt kukaan sinne mene..." Mutta sitten meneekin! Ja sitäpaitsi, mistä sieppaaja tiesi mikä oli Mccannien hotellihuone? Oliko se seurannu sitä? Musta tuntuu, että vanhemmat on vähän osasyyllisiä tähän juttuun. On se kyllä aika ihmeellistä. Ja vasta 4-vuotias!! Olis pitäny mennä tarkistamaan lapset AINAKIN 15 min välein tai jättää ravintolaillallinen kokonaan pois! Jos haluu mennä lomalle kahden kesken niin sitten menkööt! Olisivatpa jättäneet lapsensa hoitoon sinne Englantiin jollekin tutulle. Tai sitten edes palkannu siksi illaksi hoitaja!
Arvelluttaa kyllä vieläkin se, että mistä sieppaaja tiesi, että Madeleine oli juuri siinä huoneessa. Ja miksi kaksosia ei viety? :O
Voi Maddie parkaa...

Yhteistyössä