Madagascar 2

Onko kukaan käynyt kyseista leffaa katsomassa ja minkä ikäisten lapsukaisten kanssa?
Ja onko tuo suomeksi puhuttu kun yritin meidän kaupungin elokuvateatterin sivuilta katsoa, muttei siinä mainittu mitään, ainoastaan orig.ääninäyttelijät (siis ulkomaiset).

Mietin että pääsisköhän tuota kohta 4v:n kanssa katsomaan, kun tuo ainain siitä ekasta madagascarista tykkäs kovasti.
Niin ja ekaa kertaa olisi toinen menossa elokuvateatteriin. :D

Me käytiin eilen tuo katsomassa ja oli hyvä :D
Mukana lapset 2 x melkein 7v. Toinen jaksoi loistavasti, toinen melkein kokonaan.

Ja oli siellä noin 5v. myös katsomassa, joista osa jaksoi hyvin ja osa hiukan huonommin.

Mutta täällä oli ainakin ikärajana 5v. vanhemman seurassa tuossa elokuvassa.

*muoks. dubattuna mekin katsottiin elokuva*

Pikachu
Käytiin eilen kattomassa 6 v ja 10 veen kanssa. Dubattuna versiona koska 6 vee ei vielä osaa lukea. Ja aivan mahtava oli, tykättiin miehenkin kanssa mielettömästi. Sopivasti aikuistenkin huumoria oli sekoitettu mukaan ja oli sopivan pituinenkin.

Mä katoin että suositus ikäraja on 7v. ja 5v. pääsee aikuisen kanssa.

Kuitenkin 1 osassa dvd:kannessa on suositus ikäraja 3v. :eek:

Meidän 4v. tykkäs siitä ekasta osasta kovasti mutta tokaa ei nyt sit päästä kattomaan ainakaan teatteriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:

Meidän 4v. tykkäs siitä ekasta osasta kovasti mutta tokaa ei nyt sit päästä kattomaan ainakaan teatteriin.

Sun nikki sopis mullekin!
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:

Sun nikki sopis mullekin!
=)
Kui??? :whistle:
Synttärit siis kohta vuosimallia 80 myös.

:)

No voihan vitsit, eipä sitten myökään tuota päästä katsomaan. :(
Täytyy sitten ostaa tuo dvd:llä kotiin kunhan ilmestyy. Olis vaan varmasti tuolle neitokaiselle ollut elämys mennä tuo leffateatteriin katsomaan. :/

Yhteistyössä