V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Mä lohdutan sua, yhdellä maailmanlopun profetialla.jep.
ja mä ennustan että taas menee yks yö unien suhteen täysin harakanvarpaille....nyt ei varmasti tuu uni.enää.ikinä.Jeesushan sanoi että kukaan ei tiedä
a) päivää
b) hetkeä=tuntia
milloin hän tulee, ja luulen että tuosta päivämäärästä jo aika moni uskova tietää. Eli sen perusteella Jeesus ei nimenomaan tule tuona päivänä, jos yksikin ihminen tietää sen vaan hän tulee jonain todella yllättävänä päivänä.
Mutta vahva ennustus tuo on, vahvin tähän mennessä näkemistäni.
Sanotaan että aion pitää lyhyet tilivälit yläkertaan lähikuukausina.![]()
Nyt sulla menee vellit ja puurot sekaisin.Jeesushan sanoi että kukaan ei tiedä
a) päivää
b) hetkeä=tuntia
milloin hän tulee, ja luulen että tuosta päivämäärästä jo aika moni uskova tietää. Eli sen perusteella Jeesus ei nimenomaan tule tuona päivänä, jos yksikin ihminen tietää sen vaan hän tulee jonain todella yllättävänä päivänä.
Eikun se aika on koko ajan läsnä, ei menneessä eikä tulevassa. Ja taivas alkaa tuosta maan päältä. MUTTA ne taivaalliset asiat toistuu siksi, että osasilla on kiertoradat. On ne nähneet osan niistä jo silloin. Ja kalansaaliista "näkee" / voi päätellä kalastajatkinJeesushan sanoi että kukaan ei tiedä
a) päivää
b) hetkeä=tuntia
Kui?Nyt sulla menee vellit ja puurot sekaisin.
No varmaan siks kun toinen on velliä ja toinen puuroa, miks sä et erota niitä toisistaan?Kui?
Et kai sinä nyt ala mitään ennustuksia uskomaan, eikö sulle raamattu riitä?Kui?
Niijustiin!No varmaan siks kun toinen on velliä ja toinen puuroa, miks sä et erota niitä toisistaan?![]()
https://www.ursa.fi/wiki/Meteoriopas/MeteoroidienKiertoradatNo varmaan siks kun toinen on velliä ja toinen puuroa, miks sä et erota niitä toisistaan?![]()
No kun ihminen voi nähdä sen kaiken itse tai jopa KUULLA, kuten lintuen laulut, vuorovesien tyrskyt rannoilla jne.Mä itse mietin että jos ei Jeesuskaan tiedä sitä päivämäärää vaan Isä yksin, niin eipä hän sitä taida kellekään ihmisellekään ilmoittaa.
Et kai sinä nyt ala mitään ennustuksia uskomaan, eikö sulle raamattu riitä?