Maaseudun iloja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Täällä maalla on pitkät matkat joka paikkaan. Etuja ja ilojakin on:
Menin vastaan vaimoni nuorempaa siskoa linja-autolle.
Linja-auto saapui ja nuori neitonen.
Kotimatkalla pysähdyin levähdyspaikalle ja sanoin että alkoi panetettamaan aivan hirveästi. Mennään heti takapenkille koska meillä kotona ei ole tilaisuutta panna noin nuorta ja nättiä pillua

Tuumasta toimeen hän suostui taas kerran niinkuin ennenkin..
Matkakassi tyynynä ja pikapano paljaalla niinkuin aina ennenkin. Ihana pano ja housut jalkaan ja kotiin.
Vierailu alkoi hyvissä merkeissä eikä vaimoni saanut koskaan tietää meidän pikapanoista.Paluumatkalla sitten uusina matkaeväiksi.

Täällä maalla on pitkät matkat joka paikkaan. Etuja ja ilojakin on:
Menin vastaan vaimoni nuorempaa siskoa linja-autolle.
Linja-auto saapui ja nuori neitonen.
Kotimatkalla pysähdyin levähdyspaikalle ja sanoin että alkoi panetettamaan aivan hirveästi. Mennään heti takapenkille koska meillä kotona ei ole tilaisuutta panna noin nuorta ja nättiä pillua

Tuumasta toimeen hän suostui taas kerran niinkuin ennenkin..
Matkakassi tyynynä ja pikapano paljaalla niinkuin aina ennenkin. Ihana pano ja housut jalkaan ja kotiin.
Vierailu alkoi hyvissä merkeissä eikä vaimoni saanut koskaan tietää meidän pikapanoista.Paluumatkalla sitten uusina matkaeväiksi.

Osataan sitä Vantaallakin!
Mieheni on ensin halunnut minua mukaan saunaan ja mökillä olemaan alasti vaikka on muita miehiä paikalla.
Sen jälkeen ei riittänyt enää alastomana olo vaan alkoi pyytää minua antamaan muille miehille seksiä.
Minua arvelutti alussa suostua kun pelkäsin mustasukkaisuutta ja syytöksiä jälkeenpäin.
Mieheni vakuutti ettemme ikinä riitele jos annan muidenkin miesten panna kanssani.
Päätin kokeilla ja hyvin meni ei tullut riitoja eikä syytöksiä ja mieheni oli innoissaan kun vuorotellen naivat minua.
Ainoa asia mikä huolettaa vielä on kun minun pitäisi olla todella paljon toisten miesten kanssa.
Minulla on miehiä nyt aviossa ollessani enemmän kuin sinkkuna ollessani.
Olen 29v rouva Vantaan Koivukylästä.

Yhteistyössä