Määrittele sana ystävä, mitä ystävyys ihan oikeesti on sun mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapp

Vieras
Täst keskustellaan täälläkin aina välis. Mutta tuppaa unohtumaan. Mä alan olla sillä mielellä, että tasavertaista ystävyyttä ei ole olemassakaan. Korjatkaa ja pian, koska toivon olevani väärässä.

Kertokaa siis mitä teille merkitsee ystävä ja ystävyys ja mitä se siis on?

Mulle ystävyys merkitsee sitä, toinen on valmis tukemaan, auttamaan ja rakastamaan toista virheistä huolimatta. toiselle voi kertoa huolet ja murheet, ilot ja onnet. Voi soittaa vaikka vaan sen takia, että ei tarvitse yksin itkeä. ystävä kulkee mukana elämässä, vaikka ei joka hetki nähdäkkään.
Ystävää arvostaa ja kunnioittaa, vaikka elämänkatsomus olis erilainen.
Onnellisuus ystävän puolesta tuntuu hyvältä ja suru ja huoli ystävästä tuntuu musertavalta.
Ystävän kanssa voi puhua hyvinki vaikeista asioista.

Olen niin onnellinen jokaisesta ystävästä joka minulla on. Elämän varrella vaikeina aikoina on jotkin ystävyyssuhteet kariutunu, mutta niinä aikoina on paljastunu ne ihan oikeet ystävät, jotka välittää aivan oikeesti.

Ystävä on rinnalla kulkija, kuljitpa sitten missä tahansa. Ystävä on ajatuksiesi kuuntelija, tuntojesi jakaja ja mielipitäsi kunnioittava ja ymmärtävä - joskaan ei välttämättä hyväksyvä. Ystävä on tukija, luottoihminen, jolle uskallat ja voit avautua ihan kokonaan - ihoa syvemmällekin - pelkäämättä.

Ystävä on se ihminen, jota ikävöit ja kaipaat mutta jonka ajatteleminenkin tekee sen hetkisestä tilanteesta helpompaa ja kevyempää.

Ystävä on kuin toinen ihosi :heart:.

Yhteistyössä