Huh: todellakin tutki ensin ennen kuin hutkit. Surullista, miten vähän moni ihminen ymmärtää tästä sairaudesta. Se on todellakin elinikäinen, eikä sitä saa noin vain pois.
En todellakaan haluaisi lopettaa tuosta noin vain lääkitystä, totta kai keskustelen aiheesta lääkärin kanssa, ensi viikolla on tapaaminen sovittu, mutta myös he ovat antaneet yhteystiedot, minne soittaa, jos tulee asiaa aiheeseen liittyen. En kuitenkaan aio aloittaa tuota "Seroguell" lääkitystä, sillä se on selvää myrkkyä lapselle. Lääkäri, joka neuvoi minua on psykiatrinen lääkäri ja hänen luulisi ymmärtävän, mitä tekee, mutten ymmärrä edelleenkään miksi minua hoidettaisiin raskauden aikana vakavaan mielialahäiriöön liittyvillä lääkityksillä, sillä mielestäni en kuulu kuitenkaan juuri vakavimmista päästä oleviin. Haluaisin jonkun mahdollisimman miedon lääkityksen, jos se on pakko ottaa. Toinen vaihtoehto on juuri olla syömättä lääkitystä.. se on vaikea veto, mutta sen kyllä teen, lapseni vuoksi, ettei se tulisi kärsimään minun aiheuttamistani seuraamuksista!
Kerron tässä, kuinka minun tilanteeni jatkuu, mutta kuten kaikkia ensikertaa äidiksi tulevia, minuakin pelottaa ja se on normaalia ja tervettä. Haluan että kaikki menee hyvin.