Maanantain ruokagalluppia pukkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sally"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tähteitä viikonlopulta: tonnikalapastan jämät ja linssi-peruna-kukkakaalicurryn jämät. Jotain salaattia lisäksi. Loppuviikon ruokalista onkin auki, mutta tuo broileri-nuudeli-kasvis rupesi kuulostamaan hyvältä :)

Oon itse kipeä joten en meinaa kauppaan mennä. Meillä on hevosenlihaa jääkaapissa sekä vihanneksia, pähkinöitä, keitän vain makaroonia ja teen salaatin siitä. Se riittää minulle ihan hyvin.

Hevosenlihaa??? Mulla on iso aukko sivistyksessä mutta sitäkö ihan tosi syödään? Minä kun kuvittelin että sitä ei enää(?) käytetä missään mutta oon tainnu sitte ihan tynnyrissä kasvaa. Itse en pystyis syömään hevosenlihaa vaikka mikä olis...

Ainiin ja meillä syödään tänään possua ja perunamuusia :)

Hevosenlihaa??? Mulla on iso aukko sivistyksessä mutta sitäkö ihan tosi syödään? Minä kun kuvittelin että sitä ei enää(?) käytetä missään mutta oon tainnu sitte ihan tynnyrissä kasvaa. Itse en pystyis syömään hevosenlihaa vaikka mikä olis...

No onhan aika monessa meetwurstissakin osa hevosta.
Joo kaupassa en ole nähnyt hevosen lihaa myynnissä,mutta jostain tilalta ehkä vois saada?
Meillä tänään nakkikastike ja pottumuusi kera höyrytettyjen kasvisten.

Mä en kans pystyis syömään,en syö myöskään meetwurstia jossa on hevosta kun sitä saa ilman sitä hevosenlihaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;25656142:
Mä en kans pystyis syömään,en syö myöskään meetwurstia jossa on hevosta kun sitä saa ilman sitä hevosenlihaakin.

Mä en paljon syö meetwurstia niin en sitte oo niin tutustunukkaan mutta mä oon vieläki siinä kuvitelmassa että ainakaan kotimaisissa meetwursteissa ei olis hevosenlihaa? Oonko ihan väärässä? Mä en voi sille mitään mutta mua alkaa oikeen puistattamaan jos joku sanoo syöneensä hevosenlihaa... Melkeen sama ku joku sanois syöneensä naapurin lemmikkikissan.

Me syötäis hevosta useammin mutta sitä löytää tosi harvoin.

Tänään syödää kania. Ranskanluppaa kastikkeessa ja keittoperunoita. Punakaalin kera.

Illalla keittoa ylijäämä kukosta.

Mä en paljon syö meetwurstia niin en sitte oo niin tutustunukkaan mutta mä oon vieläki siinä kuvitelmassa että ainakaan kotimaisissa meetwursteissa ei olis hevosenlihaa? Oonko ihan väärässä? Mä en voi sille mitään mutta mua alkaa oikeen puistattamaan jos joku sanoo syöneensä hevosenlihaa... Melkeen sama ku joku sanois syöneensä naapurin lemmikkikissan.

Suosittelen tutkimaan niitä meetvurstipakettien sisällysluetteloita vähän tarkemmin. :)

lounasaksi tofu-kasvis-risottoa, vihreitä papuja ja kukkakaalia

päivälliseksi feta-pinaatti-herkkusieni-pasta, tehty tuoreista sienistä ja höystetty runsaalla valkosipulilla ja parmesaanilla. Pastan kera vihersalaattia.

Syödään eilistä jauhelihakastiketta ja lisäksi perunamuussia. Illalla spaghettia ja jauhelihakastiketta :D Mutta vaihtelun vuoksi tomaattipohjaista ja siihen tulee myös chilia,herkkusieniä ja oliiveita...
Oon raskaana ja oksettaa kaikki paitsi jauheliha ja einekset (WTF!?)

Yhteistyössä