S
"sally"
Vieras
Meillä lapsille KINKKUKIUSAKSEN lykkään kohta uuniin, ja itelle teen TÄYTETTYJÄ PAPRIKOITA JA TOMAATTEJA.
Jos sais ruokavinkkejä teidän ruoistanne
Jos sais ruokavinkkejä teidän ruoistanne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon itse kipeä joten en meinaa kauppaan mennä. Meillä on hevosenlihaa jääkaapissa sekä vihanneksia, pähkinöitä, keitän vain makaroonia ja teen salaatin siitä. Se riittää minulle ihan hyvin.
Hevosenlihaa??? Mulla on iso aukko sivistyksessä mutta sitäkö ihan tosi syödään? Minä kun kuvittelin että sitä ei enää(?) käytetä missään mutta oon tainnu sitte ihan tynnyrissä kasvaa. Itse en pystyis syömään hevosenlihaa vaikka mikä olis...
Ainiin ja meillä syödään tänään possua ja perunamuusia![]()
Hevosenlihaa??? Mulla on iso aukko sivistyksessä mutta sitäkö ihan tosi syödään? Minä kun kuvittelin että sitä ei enää(?) käytetä missään mutta oon tainnu sitte ihan tynnyrissä kasvaa. Itse en pystyis syömään hevosenlihaa vaikka mikä olis...
Ainiin ja meillä syödään tänään possua ja perunamuusia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;25656142:Mä en kans pystyis syömään,en syö myöskään meetwurstia jossa on hevosta kun sitä saa ilman sitä hevosenlihaakin.
Mä en paljon syö meetwurstia niin en sitte oo niin tutustunukkaan mutta mä oon vieläki siinä kuvitelmassa että ainakaan kotimaisissa meetwursteissa ei olis hevosenlihaa? Oonko ihan väärässä? Mä en voi sille mitään mutta mua alkaa oikeen puistattamaan jos joku sanoo syöneensä hevosenlihaa... Melkeen sama ku joku sanois syöneensä naapurin lemmikkikissan.