Maanantain miinukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ryhävalas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ryhävalas

Jäsen
13.04.2005
31
0
6
Toinen viikko takana ja paino oli tippunut ainakin sen kilon(Vanhanaikainen vaaka,ei näytä satoja grammoja)Nyt siis kokonaissaldo-4kg.Tuntuu kyllä hyvältä.Paljon olisi vielä pudotettavaa.Kunpa saisi pidettyä itsensä ruodussa,kun on noita juhlia tulossa.Vappu ja äitienpäivä.

Täällä uutta tiukahkoa ruokalinjaa pidetty nyt reilun viikon ja siinä ajassa on jo 2kg tipahatanu...se nyt ei tässä ruhossa vielä mihinkään näy,mutta on alku jo kuitenkin!! =)

Tahdon kanssa liittyä teidän joukkoon,josko sitten saisin taas motivaation tuohon painon pudotukseen oikein kunnolla ja pitemmälläkin tähtäimellä.
Viime syyskuusta joulukuuhun painoani pudotinkin 10 kiloo ja ne olen saanut pysymäänkin poissa,mutta muuten se laihdutus tyssäsi silloin siihen ja nyt olen aatellut aloittaa uuden laihdutuksen ja toiveena olis viiden -kymmenen kilon painon pudotus vielä.
Viime viikon saldona on nyt -1kilo....että toivottavasti se taas tästä lähtee!

Moi!

Mulla laihdutuskuuria takana 1,5 vk:a ja painoa lähtenyt n. 2kg, tuntuu mahtavalta, kun on saanut itsestään niskasta kiinni! Eikä laihduttaminen ole jäänyt pariin päivään. Kerran olen sortunut suklaan mässäilyyn, mutta siitäkin on kohta viikko. Toivottavasti jaksan vielä ainakin 1,5kk tätä laihduttamista. Tavoitteena olisi ainakin saada 7kg pois, mielummin 10kg.

liityn teidän joukkoon, tänään taas :ashamed: päätin alkaa iänikuisen kuurin! painoo oli vaa'alla aamulla 85kg, katotaan viikon puolivälissä onko mitään tapahtunu! josko tämä motivois jonkin verran, niin ja pituutta löytyi 172cm.tavotteena olisi -5kg, ensinalkuun :(

Yhteistyössä